Gå til innhold

Kjenner ikke livmora mi, nervøs!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ingenting hardt eller noe nede ved skambenet, og jeg er snart 15 uker på vei! Jeg er så nervøs, er dette normalt???:/ Er førstegangs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig opp og ned fra person til person tror jeg.

Jeg er også førstegangs og jeg kjente ikke livmoren før ca uke 18. Nå er jeg straks ved termin og sf målene er normale :-)

Skrevet

Tror ikke jeg kjente livmora før etter uke 17/18, eller noe rundt der

Skrevet

Jordmor fant ikke livmoren min i uke 15, men i uke 19 var den over navlen. Så ikke vær bekymret, det er helt normalt.

Skrevet

Samme her. Livmor, hva er det liksom? Jeg fant den da babyen begynte aa sparke saapass at jeg merket det :) Uke 16-17 tror jeg.

Skrevet

Tusen tusen takk for svar damer! Det er så hyggelig å få så mange svar. Nå ble jeg faktisk mye roligere. Skal til jordmor neste uke, så da slipper jeg forhåpentligvis å bekymre meg mer:))

Skrevet

Jeg er gravid for andre gang, og kjente ikke livmoren min hverken i dette eller forrige svangerskap. Men jeg liker ikke å klemme og trykke på magen, synes det er ekkelt + kiler osv. Sikkert sært, men sånn er det bare :-) Og jordmoren finner den jo uten problem.

Skrevet

Vet du hva du skal kjenne etter da?

Jeg er førstegangs, og kjente ikke livmoren selv før uke 17.. Jeg trykket og lette etter en "hard" vegg.. Fant ingenting, og trodde jo at det var noe galt. Var hos jordmor i uke 17, og hun kjente og sa hvor den var, og viste det til meg.. Fikk kjenne selv og, og da skjønner man liksom hva man skal kjenne etter.. Har nok kjent den før, men ikke skjønt det faktisk var livmoren.. :P

Skrevet

Min mor som fødte 3 barn sa at hun aldri kjente livmoren:) Hun visste jo nettopp ikke hva hun skulle kjenne etter. Er vel sånn med meg også. Jeg leser at det er mange som kjenner den, men folk er jo så forskjellige. Klart det varierer:)

Hilsen HI

Skrevet

Jeg har aldri kjent livmoren.

Er 33 uker på vei nå, vet hvor den stopper, men klarer ikke å kjenne det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...