anik25 Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 hei på dere jenter:) nå lurer jeg om det er noen jenter her fra fredrikstad eller sarpsborg?? selv er jeg fra fredrikstad men bor i sarpsborg med min kjære samboer. venter mitt første barn ca 1.sep... har såååå lyst og bli kjent med andre gravide herfra:) ha en super dag, og ønsker dere alle lykke til meg voksene mage:)
Tæggen Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Hei! Jeg holder til i Sarpsborg... Min termin er den 28.september den da,så jeg er litt etter deg-blir også min første.. Dette er fryktelig spennende!
anik25 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 så spennede:) hvordan er formen din vært hittil? fått noe mage? man blir fryklig nyskjerrig på andre gravide når man er gravid,hvertfall jeg:P he he
frøkenlinn Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 heisann. Jeg er bergenser bosatt i fredrikstad har termin 15 september og det er nr 3 27 år
Tæggen Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Min form er ikke den beste,men tydeligvis ikke så ille som mange andre her inne har det... jeg er bare kvalm,trett og sliten,men takk og lov,spyr ihvertfall ikke! du da? hvor langt er du på vei da? kan skimte litt mage når jeg ligger da..men går vel bare og venter på at magen skal blir større... Da er liksom ting sånn det skal være syns jeg! Man vil liksom gjerne høre hvordan alle andre har det o.l.. men blir fort litt skremt og da.. Hvordan står det til med deg da????? Nysgjerrig jeg også!
anik25 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2010 Hei:) formen min har vært helt sinnsykt dårlig! er syke meld 100% frem til 16.feb.. er så kvalm døgnet rundt,trøtt,slapp, og rett og slett sliten i kroppen... jobber i klessbutikk og der skal man jo ha tempo på 100 hele tiden, og akkurat nå klarer jeg ikke det, men de siste dagen har faktisk kvalmen blitt bedre:) håper og tror det er på bedringens vei:) juuuhuuu:) jeg er 12 uker på vei til mandag, kan nesten ikke vente, man er jo litt redd for spontanabort så derfor er 2 termin helt sikkert lettere:) blir skremt av mye ting og tang man hører og leser selv, jeg har sagt til meg selv at jeg rett og slett ikke må høre på alt og alle... jeg tror kroppen vet beste hvordan den skal takle denne graviditeten:) vi er jo skapt for og få barn:) hehe er du i full jobb?? fortsalt noen at du er gravid?
Tæggen Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Går det ikke ann og sende deg private mailer eller? Jøssså heldig du er at du er så langt på vei:-) Syns tiden min går såååååå sakte jeg da. Jeg sjonglerer for tiden mellom 50-100% sykemelding jeg da... Har mistet all energi og er konstant trøtt.. Går og håper på en bedring jeg da. Leste om ei her inne som gikk med akkurat de samme symptomer som meg og de forsvant bra etter ca 10 uker.. Håper på samme resultat! Jeg har fortalt sjefen og de nærmeste på jobben.. Og de nærmeste hjemme da såklart,er en hemmelighet som det er fryktelig vanskelig og holde på syns jeg!
anik25 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2010 jeh skrev nettopp en privat meld til deg, se om du kan svare på den?=) syntes tiden har gått så fort jeg... helt utrolig:) og deilig er det:)
bringebærsnipp Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 vi skal ha BIM møte for oss østfoldinger i mars (for høsttermin) så da må du slenge deg på. vi er flere fra fredrikstad, sarpsborg og råde. Bare følg med her inne. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå