Emma&Adrian Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Adrian har trykket p[ noe her,s[ jeg mangler litt bokstaver kan du si... Han har gjort dette engang f;r,og da fikk jeg beskjed om at tastaturet har kommet p[ engelsk og at jeg kunne trykke p[ noe her p[ tastaturet. Men jeg husker jo ikke hva det var!
Babyønske �� Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Hvis du ser nede på oppgavelinjen(hvis du har den nede vel og merke), til venstre for klokka og ikonene....står der ENG der hos deg? Hvis det gjør det, så klikker du der og velger NO
Emma&Adrian Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Det st[r ikke det dessverre. Vet at det normalt pleier [ ghj;re det,men ikke p[ denne pcen
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Prøv å høyreklikk på oppgavelinjen. Da skal du få opp en liste over valg. Klikk på Verktøylinjer og om det ikke er krysset av i feltet for Språklinje så gjør du det. Da skal det komme opp EN (eller NO - om alt er riktig) på oppgavelinjen og du kan endre språk
lille sprelle Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 gjetter på at du har bærbar og at han har klart å trykke på fn-tasten og en annen tast....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå