Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Var hos jordmor i går.. og da hun skulle måle symfysen så spurte hun om jeg hadde en kynner? Fordi magen min var så hard? Trodde man skulle kjenne kynnere i en form for smerte. Har skjønt at det ikke skal være vondt, men ja... Magen min blir hard flere ganger i timen. Så da har jeg konstant kynnere da? Spennende.. Hehe.. Men godt de ikke er vonde da.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Er ikke alltid en kjenner kynnere, spesielt ikke når en er førstegangs. Jeg var også hos jordmor med min første, og hun spurte om jeg hadde kynnere. Neida sa jeg, fornøyd med å være i bra form. Jeg la meg på benken for undersøkelse, og når hun tok på magen så sa hun "ja men du ha jo kynner nå" Jeg kjente ingenting jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Med min første hadde jeg mye kynnere uten at jeg kjente annet enn at magen ble hard! Ja du er heldig som ikke har vonde kynnere! Mine er veldig vonde, håper det gjør at fødsel blir lettere eller noe
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Tror det er normalt for førstegangsfødene.. For om dem er smerteløse, så er det jo ikke så lett å skjønne at det er pga kynnere at magen strammer seg og er slapp.. Min mage er ofte slapp og stramm om en an, og det er kynnere.. merker ingenting. Har trodd at det er helt normalt at magen gjør sånt. Tenkte ikke at det var kynnere.. (Så for meg at kynnere var skikkelig magekramper) Hatt vonde kynnere et par ganger da, men det er heldigvis ikke ofte..
It's all about me Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Med nummer en og to kjente jeg aldri kynnerene med mindre jeg tilfeldigvis hadde hånda på magen akkurat da. Med nummer tre derimot...... Når strammer og styrer det som en gal hele tiden. Har nok noe med at jeg har hatt en vaginal fødsel i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå