Miaxz Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg opplevde noe veldig rart i går! Er 8 + 4 og var på innvendig ul pga småblødninger de 3 første ukene av sv.sk. Har ikke blødd de siste 2 ukene. Alt så fint ut der inne, men da han tok ut utralyden blødde jeg ganske mye! Gynekologen var rask med å si at han ikke kunne gjøre noe fra eller til... Og han sa at det sannsynligvis kom fra mormunnen, og at jeg måtte ringe hvis det ikke ga seg om noen dager. Jeg blødde resten av dagen i går, men ser ut til å være over i dag. Det var rett og slett et lite sjokk! Jeg fikk ny time om 5 uker (rutine), men er usikker på om jeg holder ut å vente så lenge. Noen som har opplevd det samme?
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Hei! Jeg blødde litt etter innvendig ultralyd i går. Var liksom et par dråper blod som kom ut sammen med litt av den geleen de bruker....resten av dagen var det litt brukaktig utflod....aner ikke hvorfor, ville bare si at jeg har opplevd det samme. Ikke noe god opplevelse!
MizzaM Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Var på innvendig ul igår og legen sa FØR han begynte at jeg nok kom til å blø litt pga følsomme slimhinner:)! Og det gjorde jeg. Tror dette var helt vanlig og så lenge det gir seg går det nok bra:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå