Gå til innhold

Skal dere gi noen oppmerksomhet til mennene deres på Valentine's da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i såfall på hvilke måte?

Jeg har litt lyst til å gi blomster, for det har min kjære aldri fått av meg fra før :-) Kake får han ikke, det er det jeg som forventer å få på søndag :-) Hadde vært koselig om jeg fikk hvertfall :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er oppvokst i USA, og sender valentines kort til slekt og nære venner der borte. Hadde jeg gitt mannen min noe hadde han trodd jeg kødda:) Blomster er jo alltid fint å gi/få, men for meg er dagen en ikkedag.

Skrevet

Nope, søndag feirer vi MORSdag og fastelaven:-)

Skrevet

Han skal få parfyme tenkte eg. Han har ønska seg det lenge;) Pleier aldri å kjøpe noenting til hverandre på valentinsdagen, så trur han blir overraska! (og litt hevn siden han kjøpte dyr julegave til meg sjøl om me var enig om å ikkje kjøpe julegave! No er det hans tur til å få dårlig samvittighet, Hehe)

Skrevet

egentlig så feirer ikke vi det heller men denne gangen er han i nordsjøen så da lurte jeg en liten pakke oppi bagen hans før han reiste uten at han visste om det. ble litt sjokolade og selvfølgelig sokker....aner ikke hvorfor men det er alltid med sokker i gavene han får av meg....så nå er det bare blitt en liten komisk ting vi har oss i mellom ;) Og selvfølgelig romantisk kort:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...