Gå til innhold

Langsint eller kortsint??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååå langsint.... men kjenner at det sliter på meg. Tenker inni meg at dette var jo ikke noe å bli sint for, men kan gå på dagesvis å være stille og inneslutta! Sambo er kortsint; Full eksplosjon, og så er det over. Og det irriterer vettet av meg!! hm... Hadde en liten fillekrangel i går, har enda ikke prata med sambo... Selv går han å smiler og ler. grr... Vil jo ikke være sånn, men klarer ikke å la være heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så kortsint at det irriterer meg!! Kan eksplodere på han og i neste øyeblikk får eg latterkrampe fordi eg tenker på kor dumt dette egentlig er... Så når eg eksploderer har samboeren min problemer med å ta meg alvorlig... :/

Skrevet

Jeg eier ikke evnen til å være sint lenge, og må gå ut av huset om jeg ikke vil bli blid igjen:) Jeg kan nok eksplodere av og til. Mannen min er nok lik meg, og jeg hadde nok ikke takler å være sammen med en langsint person.

Skrevet

Skulle ønske jeg klarte å være langsint noen ganger.....

Men det er overhode ikke mulig å få til, så må vel si at jeg er meeeget kortsint:-)

Skrevet

Veksler jevnt og trutt der gitt....mer langsint på gubben (mitt kallenavn er sinnatrollet hehe)..... kortsint på ungene (kan ikke være langsint på de, så jeg skrur av sinnaknappen etter jeg har telt til 10).

Skrevet

Langsint. Krangler med gubben jeg å, men over han er jeg ikke langsint.

Hadde en skikkelig fight med en venninne for 22 år siden. Å vi kom på talefot igjen i fjor. Å da var det henne som tok kontakt med meg. Har sett henne flere ganger, men ikke snakket med henne. Hun har prøvd flere ganger meg jeg har bare avfeid henne.

Må sies at det var med god grunn jeg ikke hadde kontakt eller snakket med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...