Gå til innhold

Tips til deg som gjerne vil trene litt, men ikke har tid/mulighet til å komme deg ut på treningssenter eller på joggetur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg inn i Exerto.no som er et treningssenter på nett. Der er det en haug forskjellige videoer, alt fra dans og aerobic til styrke og stram op. Videoene varer fra 15 til 45 minutter. Det koster kr. 199,- i måneden.

Supert for trening i stua etter at ungene har lagt seg!

MEN HUSK: Du bør ha en forholdsvis rask internettlinje.

Fortsetter under...

Skrevet

Synes det var dyrt jeg..

kan jo finne akkurat det samme på youtube, plus div andre nettsteder..

Er det noe personlig oppfølgning der eller, hva får jeg for 2400kr i året? Bortsett fra videoer jeg kan enten se gratis, laste ned eller betale for en gang..

Skrevet

treningspartner.no er antakelig bedre, for der får du personlig coaching av flinke folk over nett, i tillegg til videoer osv. Du skriver inn rapport om hva du har trent, hvordan og hvor lenge, og så gir de deg feedback på hva du bør endre på el.l. Tenkte å melde meg inn der selv, men innså at jeg nok trenger face-to-face oppfølging for å gidde å trene. Kjenner meg selv godt nok til å vite at nett-trening ik vil holde så lenge, dessverre. Men for de m viljestyrke må jo treningspartner være perfekt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...