Gå til innhold

Hei jenter, noen som kan se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kun 5+4 uker gravid, og har enda ikke turt å flytte inn her på forumet. Veldig redd for å miste, har prøvd lenge og føler det er veldig vanlig. For et par dager siden kom det litt brun utflod ut etter sex. Jeg ble heeelt stressa og ringte gyn med en gang. Fikk komme inn til ul og blodprøver. Var jo begrenset hvor mye det var å se på ul, men embryoet så ihvertfall ut som det skulle i uke 5. Og jeg hadde høye hormonverdier i blodet, noe hun mente virket positivt. Kom ikke noe mere blod, det bare lysnet i fargen og forsvant til slutt. Men rett etter den innvendige ultralyden kom det et par dråper blod. Så skjedde det samme, det lysnet og forsvant utover dagen. Virker som jeg blør veldig lett? At jeg ikke tåler noenting oppi der? Hva tror dere jenter, betyr dette at jeg har større sjanse for å miste.......?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det gjør detikke, ikke større sjangs for å miste. :) Ta det med ro, småblødninger er helt vanlig. :)

Husk at slimhinnene dine blir tynnere under svangerskapet og dette kan gjøre at du blør lettere, feks ve samleie (jeg blør nestblod i tide og utide) Festeblødning er også vanlig og mange opplever en liten blødning, tror det er rundt der du er nå? Fordi flere egg er befruktet og noen av de går til grunne mens et blir igjen og ligger å godgjør seg i livmoren. :)

Skjønner engstelsen din, men er ikke noe uvanlig du opplever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...