Gå til innhold

jøss, snakk om smøring av egoet på facern :o))

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg skjønner ikke noe, men tror jeg har lukka profil etter at den "warning, edit profile"-greiene kom opp for en stund siden :)

Det gjør det så absolutt! Er så lite som skal til! :o)

Fortsetter under...

Skrevet

"Ja jeg synes det var litt søtt jeg da.Et kompliment i hverdagen varmer det altså :o)"

Er mannen din like glad for det?

Skrevet

Nå er jo ikke jeg ansvarlig for hva andre mennesker skriver til meg, og at en man fra ungdomstiden min skriver et kompliment tar han nok ikke som noen større trussel, hehehe

Men som svar på ditt spørsmål, min mann vet at denne mannen vill ha meg på sin vennelista, nei jeg utbasunerte ikke komplimentet til ham, men ville ikke ha problemer med å vise ham det. Er vel hva jeg svarte som teller , trur du ikke;o))

Skrevet

Syntes det var søtt, jeg.

Skulle gjerne visst navnet ditt jeg, cat, og lagt deg til på face ;)

Skrevet

Du har pm kongeørna

Annonse

Skrevet

Trodde du sa det ikke var livsviktig å ha lukket profil ;-p

Skrevet

Du er naiv Cat.68, som gir ut navnet ditt og legger til folk du ikke kjenner så kvikkt.

Skrevet

det var da VOLDSOMT til gnååål. Det er ikke det heller , hehehe makan til opphengthet da.

Skrevet

Ok. Var det nå mer du hadde på hjertet?

Skrevet

Det er underlige mennesker her inne... Først er hun "dum" som har lukket profilen for nysgjerrige øyne. Så er hun naiv som legger til folk hun ikke kjenner. Forutsatt at anonyme her inne har oversikt over hvem hun kjenner og ikke.

Det skal godt gjøres å gjøre slike til lags....

Skrevet

Synes hun var veldig smart, jeg.

Nå venter jeg bare på å få meldinger fra gamle flammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...