titti*mamma*i*februar11 Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Vi skal til samtale og medisin opplæring på riksen i slutten av februar. I hefte vi har fått fra de skriver de at vi skal starte med nesespray en uke før neste mens. MEN jeg venter mens 3 dager etter vi har vært der... Så nå lurer jeg på om det er noe vits å ringe de og forklare dette, i håp om at jeg kan få starte på nesespray FØR medisin opplæringen? (Vet jo at det er snakk om plasser ledige der også ift egg uttak, men tenker det er så kjedelig å vente en mnd ekstra HVIS de hadde hatt mulighet). Noen som har fått starte i forkant på riksen?
Mia71 Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg ville ringt å hørt om du kan starte med nesespray (som ikke er noe hokus pokus) ellers går det ennå en mnd som du sier. Det verste som kan skje er at du får nei fordi de har full-booket i det tidsrommet du da vil bli "klar" på. Go girl - intet å tape!
AinaW Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Ring og spør. Du skal jo sannsynligvis gå en stund på spray før oppstart av sprøyter uansett, så det beste er jo om du kan starte fortest mulig. De vet jo selv hva slags kapasitet de har så det verste som kan skje er at de sier du må vente. Men jeg vil ikke tro det skal være noe problem. Og sprayen er jo samme prosedyre som otrivin, så det skulle ikke være noe hokus pokus nei
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Du har ingenting aa tape hvertfall ;-)
Tonje1976 Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Hei du! Vi var til samtale og med.opplæring på Riksen i september i fjor, og fikk da vite at første forsøket skulle bli januar i år, sammen med de andre parene som hadde møtt til samtale. Ting tar tid med andre ord.. Så jeg tror du bare må prøve å være tålmodig...(ja, jeg vet det...) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå