Gå til innhold

svimmelhet etter omgangssyke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer det?

Selve oppkastøkten var unnagjort natt til tirsdag (20 oppkastomganger på 7 timer).

Helt ødelagt tirsdag..

Fremdeles svimmel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavt blodtrykk? Dehydrert?

Proev aa faa i deg litt mer aa drikke, gjerne noe med litt kalorier i, saa skal du se det hjelper :)

Skrevet

jeg har alltid rart blodtrykk, så sliter til enhver tid med det å reise meg opp (spesielt fra varme bad). Det er normalt for meg.

Men denne konstante svimmelheten er ikke det. Ja, drikker så det suser her:) spiser også.

Skrevet

Det kan jo ogsaa vaere vaeskebalansen som er daarlig. Drikk farris eller lignende for da faar du i deg salt og ikke bare vann. Kroppen din kan kanskje mangle salter naa.

Skrevet

ja, jeg får kjøpe en farris om jeg klarer å karre meg ut. Er sikkert væskebalansen som er litt skakkakjørt. Var ganske intens omgangssyke... drakk en del farris og epleijuice selve oppkastnatta. Men trenger jo mer etterpå også:)

Skrevet

Sant. Men hvis du faar i deg mat er det ofte nok med saltene som er i maten da :) Du skal se det ordner seg snart.

Skrevet

Jeg har spist mat siden tirsdag... hmm, så rart da.. utrolig ubehagelig hvertfall.

Skrevet

Du, jeg ble svimmel bare av å være sliten da snupps var baby. Du er "bare" utslitt kjære deg og trenger å slappe av så mye som mulig. Det retter seg etterhvert.

To uker md alle rare sykdommer og omgangssyke + ingen slvn de siste nettene er helt garantert årsaken.

Sett deg med bena på bordet og en kaffekopp :)

Skrevet

He he, jeg var dessverre gått ut da jeg leste dette du. :) Men jeg sitter med beina på bordet nå. Gikk veldig rolig helt til butikken;) og kjøpte energidrikk med salter og sånt. ha ha:) og gikk hjem med en sovende baby;) tada:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...