meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Hvor lenge varer det? Selve oppkastøkten var unnagjort natt til tirsdag (20 oppkastomganger på 7 timer). Helt ødelagt tirsdag.. Fremdeles svimmel...
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Lavt blodtrykk? Dehydrert? Proev aa faa i deg litt mer aa drikke, gjerne noe med litt kalorier i, saa skal du se det hjelper
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 jeg har alltid rart blodtrykk, så sliter til enhver tid med det å reise meg opp (spesielt fra varme bad). Det er normalt for meg. Men denne konstante svimmelheten er ikke det. Ja, drikker så det suser her:) spiser også.
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Det kan jo ogsaa vaere vaeskebalansen som er daarlig. Drikk farris eller lignende for da faar du i deg salt og ikke bare vann. Kroppen din kan kanskje mangle salter naa.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 ja, jeg får kjøpe en farris om jeg klarer å karre meg ut. Er sikkert væskebalansen som er litt skakkakjørt. Var ganske intens omgangssyke... drakk en del farris og epleijuice selve oppkastnatta. Men trenger jo mer etterpå også
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Sant. Men hvis du faar i deg mat er det ofte nok med saltene som er i maten da Du skal se det ordner seg snart.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har spist mat siden tirsdag... hmm, så rart da.. utrolig ubehagelig hvertfall.
kokosyklus Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Du, jeg ble svimmel bare av å være sliten da snupps var baby. Du er "bare" utslitt kjære deg og trenger å slappe av så mye som mulig. Det retter seg etterhvert. To uker md alle rare sykdommer og omgangssyke + ingen slvn de siste nettene er helt garantert årsaken. Sett deg med bena på bordet og en kaffekopp
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2010 He he, jeg var dessverre gått ut da jeg leste dette du. Men jeg sitter med beina på bordet nå. Gikk veldig rolig helt til butikken;) og kjøpte energidrikk med salter og sånt. ha ha:) og gikk hjem med en sovende baby;) tada:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå