Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #26 Skrevet 11. februar 2010 Skjønner ikke hva som var så makabert med den flekken.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #27 Skrevet 11. februar 2010 I mitt hus døde forrige beboer i stuen. Hun var en hyggelig gammel dame, så jeg har ingen problemer med det. Huset er forøvrig fra 1700-tallet, så det har nok skjedd flere ting enn dét her. Tidligere beboere jeg har snakket med, påstår at det spøker / spøkte også (en av dem hadde hatt en åndeutdriver her), men jeg har ikke merket noe (og jeg er typen som for eksempel er mørkeredd). Benrester har jeg også funnet, som en også skriver over her. De brukte mye rart i isoleringen før i tiden:D
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #28 Skrevet 11. februar 2010 Selv om det skulle være noen "gjennboere" i huset så gjør vel ikke det noe? Det er de aller færreste hus hvor det er en dårlig energi. Jeg har selv bodd i et hus som det spøket og jeg kan ikke si at det plaget meg noe særlig. Litt ekkelt de første par gangene vi så eller hørte noe uvanlig, men man venner seg faktisk fort til det! I huset hvor vi bodde var det en eldre dame som gikk igjen og av og til kunne vi høre at hun drev med rengjøring i 2 etg. Dro møbler bortover gulvene osv. Vi så henne også ved et par anledninger. Den ene gangen brettet hun klær og den andre satt hun ved en gammeldags vev!! Dersom dere skulle oppleve at det er noen dårlige energier i huset så kan dere jo også ringe til noen for å drive dem ut dersom dere ikke kan leve med det? Jeg ville ikke nølt med å kjøpe et hus jeg hadde virkelig lyst på bare fordi det er dødsbo hvertfall :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #29 Skrevet 11. februar 2010 Et helt gratis forslag; Få en prest til å velsigne huset. Mener det seriøst. Ble gjort her jeg bor nå, og det hjalp faktisk.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #30 Skrevet 11. februar 2010 Den eneste grunnne til å være skeptisk er: Ved kjøpe av dødsbo har du mer begrensede klagemuligheter dersom det viser seg at noe er feil med huset. Sjekk dette med megleren! Det kan virke som om du og samboeren har sett for mye på tv-norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå