Gjest Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Må jeg ha gele på ostekaken? Lurer på om jeg bare kan legge på friske blåbær og bringebær på toppen av kaken? Blir det godt tro?
trøndermamma Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Har sett dem som ikke har brukt gele, og de har vært like god som dem med. Friske bær blir sikkert godt:)
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Takk for svar. Tenkte å lage kaka dagen før, sette den i fryseren eller kjøleskap. Men da bør jeg kanskje vente med å legge på bærene til rett før servering? Ingen smart kakebaker jeg altså
melkekua™ Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Bærene og pynt bør legges på rett før servering ja ;o) Ostekake er sååå godt!
Lillesnuppis Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Sett kaka bare i kjøleskapet. Holder det. Jeg lagde ostekake forrige uke ( fredag) Å vi spiste den ikke før på mandagen. kaka sto i kjøleskapet bare. Å syns faktisk kaka ble mye bedre etter den hadde stått noen dager. Må jo ha vært god siden hele kaka gikk med. Å vi var bare 4 voksene som spiste den. :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jeg la halve druer på ostekaken i helgen og det ble kjempegodt. All type frukt blir jo friskt og godt. Jeg er ikke så glad i gele, så svært sjelden jeg bruker det:-)
ApriIbaby Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Her er min nydelige pynt: En pose med frosne blandede skogsbær (bringebær, solbær, rips, blåbær osv) også en pk gele som du kokoer opp og heller over de frosne bærene. Myulig det var med halv mengde vann - det må du regne på...dekker bærene akkurat. Fått masse komplimenter for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå