Gå til innhold

hvor store er deres barn på 10-11 mnd? Var på helsestasjonen her en dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jenta mi veier 11 kg og er 76 lang. Hs klager alltid på vekten hennes men denne gangen var de faktisk fornøyd. Endelig har de skjønt at hun følger sin egen kurve. Fikk høre når hun var 6 mnd at jeg måtte slanke henne så.

Fine lange jenta mi:)

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det husker jeg ikke, men poden på 2 år og 5 mnd er 12 kg :o) Jeg har ingen tungvektere jeg altså! Men jeg har alltid fått høre at de er for tynne... Men som du sier, de følger sin egen kurve!

Skrevet

Guttungen var da han var 10 mnd: 75 cm og 9,8 kg, 11 mnd: 76 cm og 9,9 kg

Jentungen 10 mnd:67 cm og 8 kg, 11 mnd: 68 og 8,2 kg

Hun er nå halvannet og er nå akkurat like stor som storebror var da han var 10 mnd.. he he... så det er stor forskjell på barn, og vi har nok en stor og en liten....

Skrevet

Jenta mi er 18 mnd. nå men da hun var akkurat 1 år (skal på 15-mnd kontroll på mandag) var hun 11.7 kg og 79,8 cm lang.

HS sier ikke noe på det. Storebror var/er også tung (snart 4 år), men er slank, akkurat som lillesøster. Jeg veier også mer enn jeg ser ut til å veie, så det ligger nok til genene : )

Skrevet

Var på 9mnd-kontroll for et par uker siden... da var hun 76 cm og 10,3 kg...

Skrevet

Lille Wille er 10 mnd gammel. Han er 76,6 cm lang og veier 10,5 kg.

Annonse

Skrevet

Morsomt å se hvor stor forskjell det er på barn altså:)

Skrevet

Pluggen min er bare 9 mnd. På 9-mnd-ktr var han 11 kg og 75,5 cm og ligger da i øvre del av kurven.

Han var tynn da han ble født (10-percentilen i vekt og 50-percentil på lengde) og har tatt helt av etter fødselen, men nå ser det ut til at han har stabilisert seg på 95-percentilen og følger den kurven.

Skrevet

Det er stor forskjell på unger ja:) Mi er ett år og veier 9,2kg og er 73 lang:) Lille knøttet;)

Skrevet

Da minsten var 9 mnd og 1 uke var han 12670g og 78,5 cm.

Skrevet

Jeg har tydeligvis en lettvekter, hun var 7,9 kg og 73 cm på 10 mnd kontroll. Lang og slank, men ikke direkte tynn.

Etter at hun begynte å gå stoppet vekta opp så jeg håper den snart tar seg litt opp igjen.

Broren veide det samme da han var et år så jeg synes jo at hun er godt i hold i forhold til han:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...