Gå til innhold

altså.... denne slimproppen!!!! litt detaljer her ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

natt til i går, og natt til i dag (når jeg var oppe på toalettet) kom det en del litt seigt slim med ørlitegranne spor av friskt blod. i går kveld kom det en klup med slim på kanskje 2cm i diam. men ingen blod what so ever..

så i dagmåres var det en del seigt slim igjen. men ingen blod.

har hatt mye utflod gjennom hele svangerskapet. men ikke så seigt..

kan dette være slimpropp, eller er det bare utfloden som forrandrer seg før fødsel..? er 39+3 uker på vei...

en smule uvitende her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet dette sikkert er litt irriterende spørsmål som kommer hvert dag, men er det noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

høres veldig ut som slimproppen ja! :)

Skrevet

andre som vil dele sin erfaring..? :)

Skrevet

Hei (beklager detaljene)

Min "gikk" på tirsdag. Ikke en hel "kladeis" men mengder med slim som var umulig å tørke bort pga mengden, det var også en del brunt i den. Ringte JM, for skulle på svømming samme dag og måtte høre om en fortsatt kunne svømme (noe en kunne hvis det stoppet opp da det fortsatt er 2 fosterhinner mellom babyen og resten av verden). Hun mente det var slimproppen. Stoppet etter en times tid og jeg dro og svømte. Ikke merket noe mer etterpå annet enn mer mensmurring og litt vondere kynnere. Jeg er 39+2. Det kan desverre gå flere uker mellom slimpropp og fødsel og noen merker ikke noe til slimproppen en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...