Gå til innhold

Hei jenter.......da er det snart påen igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ikke vært her inne på en laaaaaaang stund.

Hadde prøverørsforsøk i mai 2007, som var med negativt resultat, så et fryseforsøk i juli 2007 som ble positivt og vi fikk vår etterlengtede lille gull i april 2008. Han er sunn og hærlig liten gutt på snart 2 år, tiden har gått så alt for fort.

Har siden fødsel ikke brukt noe prevansjon, men det har heller ikke blitt noen spire. Så nå er vi klare for søskenforsøk. Bretter opp ermene og krummer nakken.

Skal starte opp i begynnelsen av mars, nermere bestemt 3 mars, hvis mensen kommer på rett dato. Er så spent.............. er jo ikke så lenge til begynnelsen av mars.

Håper vi er flere som skal inn i ilden i mars, slik at vi kan dele erfaringer, opplevelser og evt følelser.

Har så stor respekt for dere damer her inne. Hvet så alt for godt hvordan det føles og ikke lykkes med å bli gravid.

Men i år er året........krysser fingrer og tær for alle dere som skal prøve i år.

Måtte vi alle få vårt høyeste ønske oppfyllt.

(jeg har jo da fått det, men vil gjerne ha flere gull og ta vare på og elske høyere enn himmeln)

Stor klem til dere.

Ha en fantastisk fin dag !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei lille Heine og mamma`n :)

Hvis vi regner rett, så skal jeg også i ilden den 3.Mars.

Nytt fryseforsøk, etter neg. nå i Januar.

Begynner da på Progynova, og forhåpentligvis innsett av 2 nye.

Skal du ha frys eller helt nytt forsøk?

Godt å høre at fryseforsøk gir resultater..., har enda 6 egg på frys jeg må bruke opp... får ikke håpe det bare et å drøye på tiden :)

Hvor holder du til?

Vi er i Porsgrunn..

Skrevet

Hei hei

vi skal ha fryseforsøk. var så heldig å få ut mange egg første gang.

Tror vi har ni egg eller noe sånt på frys.

Vi holder til på st.olav.

Vi får satse på at mars er mnd for oss! :-)

Får du sette inn to egg???

Er vel progynova jeg skal gå på også, mener det var det dama sa. he he. er så lenge siden sist så husker nesten ikke hva som skjer. må lete frem papirene mine og lese litt i dem.

Så gøy at vi skal ut ilden samtidig da.

:-)

Skrevet

Ja, det er kjempegøy å ha noen å følge på veien, backe hverandre opp, jeg er skikkelig dårlig til å ruge..hehe, går helt i spinn :)

Håper å få to, hvis ikke blir jeg smågretten...., vil iallefall at de skal tine to, så får jeg håpe på at de overlever.

Fikk to tilbakesatt sist gang, og det var første fryseforsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...