Gå til innhold

Hva tjener man ca i denne jobben tror dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ring fra en telefon kiosk (finnes det sånne lenger..?), gjör til stemmen og spör hva man tjener i den jobben, hehe.

Skrevet

Ingen som gidder å gå til linken når du heller kunne spurt rett fram. Jeg kan svare deg når du skriver et innlegg der du spesifiserer hvilken type jobb i stedet for å kopiere en internettadresse.

Skrevet

Kundesansvarlig/PBA personmarked Nordea

Skrevet

Var det så vanskelig å skrive det med en gang?

Kommer an på kompetanse, i slike jobber forhandler man gjerne om lønn når man ansettes.

500 000?

Annonse

Skrevet

Det var ikke så vanskelig nei, men enda enklere med link.

Jeg har høyere utdanning, og lang erfaring med rådgivning, også innen økonomi, men har ikke en økonomisk utdanning. Kan jeg søke? Har aldri tidligere jobbet i bank. Har jobbet i reiseliv og i offentlige virksomheter.

Skrevet

Ring!

Spør om din kompetanse er av interesse for dem? Antagelig vil de ha en søknad fra deg..

Skrevet

Vet? -nei.

Tipper: 320 000.

Skrevet

Jeg tjener i overkant av 350 000 idag, og skal tjene minimum 50 000 mer for å bytte jobb. Liker meg der jeg er, men ønsker høyere lønn, og det ser ut som om det vil ta sin tid å oppnå der jeg er.

Skrevet

Du har ingenting å tape på å søke. Kan heller takke nei hvis lønnen blir for dårlig.

Skrevet

Stillinger i bank er ekstremt dårlig betalt.

Du bør regne med 280.000 - 350.000 i året - og da skal du stå på for å komme opp til 350.000..

Men det er selvsagt bare å søke, for så å finne det ut helt eksakt etterhvert.

Kanskje har de gode pensjons- og låneordninger i tillegg, noe som gjør at total compensation blir ganske bra likevel.

Skrevet

Jeg har gode ordninger der jeg er (staten), så søker bare dersom lønna er vesentlig bedre enn jeg har. Vil ikke legge mye arbeid og tid i en søknad dersom jeg uansett ikke tar jobben. Derfor jeg spør her om noen vet ca lønn. Kjenner ingen selv som jobber i bank.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...