Gå til innhold

mannen min har fått noe han tror er hemorider... noen som vet noe om dette..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sier han har tre hvite klumper/kuler på utsiden av anus. som gjør vondt..

har ikke lyst å gå til legen med dette før han har prøvd annen behandling..

noen som vet om noe reseptfritt som virker?? og om dette virkelig Er hemorider..?

har litt vondt av han nå stakkars...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg kan si noe sikkert trodde jeg ikke hemorider var hvite?

Under graviditeten fikk jeg dette og de var lilla...

Jeg har derimot sett kjønnsvorter som er hvite, kan det være det?

Google hemorider og sjekk bilder, eventuellt også kjønnsvorter.

Lykke til

Skrevet

Glemte å skrive at om det er hemorider fås det reseptfri krem på apoteket for det.

Skrevet

trodde de var mere rød/blå jeg også men.. han får ta seg en tur på apoteket å kjøpe scheriproct, og om dette ikke funker får han vel ta en tur til legen....

tusen takk for svar :)

Skrevet

Høres ikke ut som hemorider, tror heller det er sopp eller kjønnsvorter. Kan bør komme seg til legen og til han har fått svar på hva det er ; ikke ha sex med mannen din, kjønnsvorter er veldig smittsomt!

Skrevet

hmm.. men jeg tror det var litt størrelse på de da.... kan det være kjønnsvorter da??

det med sex er litt sent nå.. ;)

Skrevet

Det høres veldig ut som kjønnsvorter, ja!

Selv om du har hatt sex med mannen din, kan du avstå fra nå til han har fått behandling. Det kan hende du ikke har blitt smittet.

Skrevet

uffda.. ja da får jeg si det til han... tror ikke han hadde regnet med det selv... jeg har faktisk aldrig hørt om en mann med kjønnsvorter rundt anus... og ikke at det kan bli litt størrelse på de... høres vondt ut spør du meg :-/

fortalte meg det først i dag..

Skrevet

Hemoroider er ikke hvite, men røde eller lilla. Det han har høres ut som talgklumper, som enten kan forsvinne spontant etter laaaaaaaaaaang tid, eller opereres vekk.

Skrevet

Kjønnsvorter er knudrete og litt harde, hemoroider er bløte og runde. Glatt overflate.

Kjønnsvorter er foressten en kjønnsykdom som smitter ved sex, så om han har fått det nå og du ikke har hatt det kan det vel bare bety en ting...

Skrevet

Du får google kjønnsvorter rundt anus, så får du mange treff;)

Skrevet

ja takk anonym 10.56 ;) jeg skjønner det.. men jeg skal ikke halshuggen han for å ha vert utro før jeg vet hva dette er :) får vist google litt ja ;)

tusen takk til alle som gidder å svare :)

Skrevet

Btw: Det er ikke sikkert mannen har vært utro. Kjønnsvorter kan ligge latent i kroppen i mange år før det bryter ut. Kjønnsvorter er en seksuelt overførbar sykdom som man ikke kan bli kvitt, dette fordi det er et virus. Om man behandler kjønnsvorter, vil det alltid komme igjen, men noen har svært sjelden utbrudd. Din mann kan altså ha blitt smitter før han traff deg, og så har han sitt første utbrudd nå.

Skrevet

Hemmoroider er utposninger på blodårer, så de blir naturlig nok ikke hvite. De blir rød-blå-lilla pga fargen på blodet..

Hvis de er smertefulle vil jeg tro det er talgkjertler jeg da, de kan nemlig bli betent og det er veldig vondt! De blir det jo puss inni så fargen blir deretter.

Skrevet

Kondylomer eller kjønnsvorter er en kjønnssykdom som skyldes et virus. Viruset kalles humant papillomavirus, forkortet HPV.

Kondylomene er flate, spisse eller blomkållignende vorter. De ses hyppigst på kjønnsorganene og rundt endetarmsåpningen

Skrevet

men desse talgkjertlene da.. forsvinner de av seg selv??

Skrevet

Jeg smittet mannen min med kjønnsvorter! Pinlig og leit og hadde absolutt ikke vært utro. Er som blir sagt over her, kan ligge latent i kroppen over tid. Heldigvis hadde ikke mannen min problem med å forstå det...

Skrevet

Kjønnsvorter er vanligvis ikke smertefulle.

Og man være smittet av kjønnsvorteviruset i mange år før man evt får vortene. Det kan faktisk være du som har smittet han, faktisk. Selv om du ikke har vorter.

Det kan være hemorroider selv om de er hvite. Det avhenger av om de er dekket med hud eller slimhinne.

Det kan være tilstoppede/betente talgkjertler.

Jeg ville sendt han til legen. Så får han rett diagnose og behandling. Barnslig og typisk menn å ikke ville søke lege for slike "intime" problemer.

Skrevet

HI: Ikke hør på det at han sikkert har vært utro, det kan være veldig langt fra. Samber til søstra mi fikk det for et halvt års tid siden. De har vært sammen i 7 år. Legen sa at han hadde nok hatt viruset i mange år, men at det ikke hadde brutt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...