Gå til innhold

til dere som gir erstatning, hvilket merke er best? Hipp eller nan?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg brukte nan til gutten min..men er jo så masse å velge mellom, du har nan, hipp, småfolk og collett. Jeg fikk beskjed om å prøve ut en også hvis jeg så at han fik mye melkeutslett eller reagerte litt så skulle jeg prøve en anna. Men de eldste av erstatingene er collett og nan.. de gode gamle :)

Begge mine har fått Hipp, den er visst søtere enn de andre, og de har likt den veldig godt. Ikke hatt problemer med den, prøvde de ferdigblandede (nan?) i små tetrapak noen ganger, og da fikk begge diaré, så det er visst lurt å holde seg til ett merke.

Datteren min fikk først NAN, men hadde da mye trøbbel med magen og mye gulp. Byttet til Colett etter en periode, og da kastet hun opp/gulpet hele tiden. Fikk tips på DIB om å prøve Hipp. Da var alle våre problemer løst og ungen spiste som bare det uten å gulpe eller få magevondt :-)

Annonse

NAN er lettere å få tak i..de selger vel litt på bensinstasjoner til nød.

Vi har brukt nan hele tiden,og har ikke opplevd noe magevondt.

Veldig greit å begynne med ferdigblandet uansett, for da er du sikker på at mengde vann/pulver er 100% og den er lettere å varme opp. Bare litt i micro.

Vi prøvde Småfolk først,for det fikk vi på sykehuset. og det likte hun kjempe godt! Men det er vanselig å få tak i,ihvertfall her om kring. Prøvde da Hipp,som "ser bedre ut"..men det ville hun ikke ha,og NAN gikk bedre igjen. Prøvesak det der, gi dem det de vil ha:)

jeg synes collett er best. har brukt det på alle mine 3 barn, det har vært lite gulping og lite magesmerter. har prøvd nan også, men alle 3 har fått luftsmerter og forstoppelse av det, og spygulp. Men barn er forskjellige, så man må nesten bare prøve seg frem til hva ditt barn liker best.

Eldstemann fikk nan og det fungerte veldig bra.

Midterste delammet og fikk først nan, men ble veldig hard i magen og hadde mye magevondt. Og ble mye bedre da vi gikk over til Hipp. Kjenner et par til som gikk over til hipp, og at det fungerte bedre for magen til de små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...