Gå til innhold

Trenger hjelp til sta og kosen 8-mnding!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så sliten og lei av at hver eneste gang hun skal sove, er en kamp og trenger nye tips!!

Vi har samsovet til hun var 7 mnd, nå sover hun i egen seng. Jeg ligger på stua så vi ikke skal sove i samme rom (hu skal dele rom med storesøster men da må hun sove gjennom natta først).

Problemet er at hun ikke for noen pris vil sove, verken dag eller natt. Nå feks, har huhn fått grøt til frokost og fikk pupp nå, ny bleie og så la jeg henne i senga og hun er stuptrøtt. MEN ligger og hyler og vrir seg og kaver lengelenge - gjerne en time selv på dagtid. Hun sover heller ikke lenge nok av gangen (synes jeg) da hun våkner etter en time stort sett bestandig, Om kvelden legger hun seg i sjutida, og våkner elleve og deretter flere ganger og må trøstes (hun får pupp men vurderer å stoppe hele amminga for jeg er så sliiiiiten av styret). Har prøvd å bysse, synge, bære, stryke, holde "fast" dvs en hand på brystet så hun ikke reiser seg opp. Pappan har prøvd, men endte opp med å drive på 3 timer i strekk noen netter på rad og han tror hun er sulten, og er ikke støttende - og da blir jeg usikker også såklart.

Hun spiser to grøtmåltider, middag, litt frukt og ei og anna halv skive på dagtid, og drikker vann. I tillegg får hun pupp en eller to ggr om dagen før kveldspupppen før pysjen. Og hu veier 9,5 kg og er mer enn stor nok sånn sett.

Er de tnoen som kan hjelpe meg? Var bortskjemt med ei syvsover sist og der ordna ting seg stort sett sjøl....

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, desverre ingen hode råd, men har det sånn her og. Lillegutt er snart 9 mnd, og våkner mye på natta. Begynner i 11 - tida han også. Som deg har jeg lyst til å slutte å amme, i håp om at ting blir bedre. Er vannvittig trøtt, sliten og frynsete for tiden. På dagen har han de siste 2 - 3 ukene begynt å sove litt mer enn før, sover ofte mellom 1 1/2 - 2 timer på formiddagen. Sover da i vogna ute. Men, natta tar på ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...