Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Dette kan bli spennende. Jeg bruker som regel å få den presis og hvis det går en dg over å kjenner jeg at jeg skal få det pga jeg får vondt nedi bekkenet og får murringer i magen. Men nå har jeg ikke dette i det hele tatt og nå er den forsinket i 3 dager... Shit, kan bli to tette dette gitt. Da jeg har en unge på 11 mnd fra før av.
Lunapuna1985 Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Du må jo være såpass nysgjerrig at du tar en test Tok 4 tester jeg, måtte jo være heeeelt sikker... hihi.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Har ikke penger til å kjøpe en:( Men siden vi egentlig vil ha to tette så hadde det ikke vært så verst egentlig. pluss at det hadde vært en fin nyhet i dag siden vi har vært sammen i 3 år HI
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Oj. Du får ta et par tester du så du finner ut av det! Lykke til :-D
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 ja må det. Men må vente en halvannen uke for da har vi penger til "slikt" igjen. hehe Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå