Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Kranglemestre; er dere også mestre i Nrk? Jeg trenger hjelp. Jeg prøver å finne et program som gikk i 1995, desember. Hvordan kan jeg finne dette?
Gjest sug lut Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 NRK nettsider har du nok allerede forsøkt. Kanskje det finnes på dvd i deres butikk (som jeg ikke veit om er på nett), om det var populært. Ta kontakt med dem, da vel. Kan høre med noen jeg kjenner som jobber i nrk også.
Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 Nærmere bestemt Go' Elg, fredag 1 og fredag 8 desember. Jeg har sendt dem mail men ikke fått svar - enda.
Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Jeg mente forresten "finne på nett", jeg vil gjerne se det om igjen!
Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2010 Den av dem (husker ikke om det var den første eller åttende desember) begynner programmet med at kameradama tryner i trappa og kameraet blir slått ut noen sekunder (ikke planlagt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå