Gå til innhold

Bilder på veggen der faltskjermen er??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kløner noe voldsomt med å hengeopp bilder her og trenger litt dib-hjelp.

Vi har altså en stof flattv som står på et tv-bord. Dette er 10 - 15 cm høyere enn hele veggen opp mot taket. På hver side av dette står noen (gigantiske...) høytalere og en høy vedstabeler. Litt som ern pyramisde der tvæn er høyest. Ergo er ca halve veien opp brukt på nesten hele veggen som er rett under 4 m lang

Resten av veggen over ser litt "tom" ut, men jeg synes det virker rart å henge bilder der og?!?! Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe..FLATskjermen...skulle det står. Vet en som blir lei seg om det blir faltskjerm.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg hadde en billedhylle over tv'n, som jeg hadde bilder (høhø) og stearinlys på.... da ble det ikke så nakent over

Skrevet

Isteden for å henge opp et eller to store bilder kan du jo henge opp flere små, i forskjellige rammer og litt ulik størrelse? Du kan klippe ut ark og henge opp med teip slik at du får et lite inntrykk av hvordan det blir først.

Og får å slippe å lage masse hull i veggen kan du kjøpe dobbeltsidig teip på Clas Ohlson, Jernia, Maxbo, Biltema eller lignende butikk :) Bare husk å kjøpe en teip som tåler litt.

Skrevet

smart med teip, men får du den av veggen igjen da? En stygg flekk etter klisseteteip evt med maling borte er vel så stygt som en lite hull

Skrevet

Du får det fint av igjen! Kan ta littt id selføleglig, avhengig av hvor godt den sitter fast, men trikset for å få den av uten merker er å "rulle" den av. Du gnir i samme retningen med fingeren og "ruller den bortover".

Skrevet

Så smart! Hva slags bilder (str) henger du opp slik? Kan vel ikke ha noen ramme??!?! ser for meg at det detter ned? Fortell!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...