Gå til innhold

For karnevalsintresserte: disse kleskjedene har litt kostymer/utstyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette klarte jeg å finne med mine øyne, kanskje dere finner mer.

Lindex: prinsessekjole (2 varianter) og skjelettpysj. Kjøpte pysj til guttungen (149,-) Han skal være Jahn Teigen hahaha!

Cubus: fant ingenting her....kanskje dere andre har mer flaks.

H&M: Ingen dragepysj dessverre :o( men de har batman- og supermandrakt og tilbehør. Fant også supermanpysj (heldrakt). Til jenter fant jeg ballerinasko, ballerinaskjørt, ballerinadrakt, fe/sommerfuglvinger (2 forskjellige typer), kroner og tryllestaver.

Kappahl: Fant jeg heller ingenting, men en med litt mer trent øye enn meg kanskje finner noe.

Jeg så dessuten en del masker på Brio, for de av dere som skal bruke vanlige klær som del av kostymet. De hadde også en del kostymer på salg :o)

Andre steder jeg har sett kostymer er Nille.

Et annet tips til kostyme er at ungen bruker bakeforkleet sitt (bakermester).

Spåkone: Langt mørkt skjørt med mørk topp. Evt. sort parykk...og hårtørkle på toppen.

Troll: Striesekk, bustete hår, litt teatersminke i ansiktet, og en hale.

Er det andre der ute som vet hvor man finner kostyme/utstyr så skriv det opp ;o) eller tips til utkledning!

Fortsetter under...

Skrevet

Ellos har brannmann og politipysj i topakning. Leverer raskt også .

Alveslottet.no har MYE fint.

Eventyret.no også.

Skrevet

Kattepus/bjørn/rev etc: Sy på ører på et gammelt hårbånd og hale på en gammel ullpysj (eller en annen fluffy dress). Jeg lagde ører og hale av en gammel , brun fleecejakke og klippet føttene av en brun ullpysj som var for liten til begge barna uansett.

Spøkelse: Klippet hull til hode og armer i et gammelt, hvitt dynetrekk (babystørrelse passet til toåringen) og male ansiktet hvitt og sorte ringer rundt øynene. Så slipper han å ha noe over hodet hele tiden.

Ellers selger de dyrehaler og ører i alle varianter på Standard (Oslo), der har de også andre rimelige drakter (og dyre...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...