Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Har vært våken siden kl 01 i natt med omgangsyke.Har endelig fått sendt alle mann ut av døra, så nå var planen å sove litt. Tror ikke naboen min har tenkt til det for han har satt på musikk for fulle mugger. Jeg kan ikke akkurat. Dessuten så er det ingen do på halvveien og jeg tror jeg trenger det.. Ahhhh, han gir seg sikkert snart...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Kan man ikke ringe naboen og si til naboen: "Vanligvis ville jeg ikke bedt om noe sånt, men jeg har vært oppe hele natten pga. sykdom og føler meg ikke bra selv. Kunne du være snill å skru ned lyden?" Så kan du være smørblid neste gang du ser han, og takke for omtanken. He he. Kjett med sykdom i hus. God bedring...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Han tenker vel sikkert at alle andre er på jobb, hehe. Men uansett så er det ikke noe du kan få gjort med det, han har all rett til å spille musikk med volum på denne tiden av døgnet. Jeg er i allefall glad for at jeg har et godt sovehjerte. Klarer fint å sove gjennom det aller meste. Men ikke barnegråt. våkner med en gang jeg hører barna mine grynter til om natta. God bedring
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Han er veldig snill faktisk. Da han flyttet inn så kom "guttungen" ( ca 20) og ringte på døra for å spørre når barna pleide å legge seg for han ville ikke holde de våkne med støy.. Er veldig flink til å si ifra om han skal ha fester, passer på at det ikke blir for høyt osv. så jeg har liten lyst til å ødelegge.. Han har jo lov til å bråke nå, dessuten så pleier vi alle å være borte.. Får bare prøve å kutte ut hørselen, kanskje han skal på forelesninger snart..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 En tåler strax litt mere av naboene når de er snille og høflige til vanlig Her har vi en som skal støvsuge midt på natta o.l. (bor i blokk!!) så..koselig! Han nekter å svare når jeg har prøvd å banke på for å be han slutte... Haha! Rart!! Du får prøve litt, og skulle det ikke gå, så får du prøve å ta en tur å spørre fint Han skrur heeelt sikkert ned med én gang. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå