Helverine Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Ser reklame for den på siden her, og synes den så fin ut for samsoving. Noen som har den? Fornøyd?
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har akkurat sett på den nettsiden og tenker at dette må jo være genialt:) Vet av erfaring at det er veeelidg lett å sovne når man ammer om natten, og føler at dette blir litt tryggere med en sånn madrass. Tror jeg skal kjøpe en sånn:) Litt dyre er de jo, noen som vet om salg noe sted?
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Denne har jeg også lurt lenge på. Synes og den virket genial! Det blir jo ekstra lunt og trygt for babyen å ligge oppi der også Vet ikke om noe salg...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesenger/dry-kid-ammemadrass.html lurte også på å prøve denne, den er genial ut...
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Jeg brukte denne til førstemann! Helt genial! Også veldig fint at man kan vippe ned sidene når man skal amme! Kan anbefales på det varmeste!
SusyQ Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Brukte denne på førstemann etter tips fra tobarnsmor, og den var helt genial. Har anbefalt den videre til alle venninnene mine. Veldg kjekk for samsoving, da den lille liksom får sin egen avgrensede boks. Gjør det veldig lett å flytte babyen (de har tendens til å rulle seg nærmere og nærmere mamma, inntill du ligger på 10 cm av senga. Istedenfor å løfte opp og vekke babyen, drar du bare i madrassen), uvurderlig ved lekkasje i bleia/gulp/spy, da du kun trenger å slenge denne i maskina, ikke bytte hele sengesettet ditt, lett å bære med seg sovende baby fra vugge i stua til senga når du legger deg, fordi babyen ikke våkner av å bli lagt ned på kald madrass, men hele tiden har sitt sovested. Love it!
Carasnella Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Hiver meg på og sier også helt genial! Brukte den både i vår seng og i babyen seng, og på sofaen eller hvor som helst!
Bumblebeee Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Genial! Brukte den i vår seng, og ellers i vugga og senga til babyen. Gjorde at hennes egen seng ikke ble så stor og skremmende:)
FruBoger fødeklar Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Sløsing med penger mener jeg. Vi brukte våres veldig lite! I senga var det lettere å bare legge henne ved siden av meg, skulle ha så mye mat om natta at det å ta opp og ned vegger ble et slit:P I senga si sover hun fortsatt ikke,og ikke pga av at den føles for stor. For hun sover gjerne på store madrasser overalt ellers. Vi hadde den litt i sofaen,men da igjen med veggene nede. Det som var greit var om hun tisset på seg,når jeg sovnet med puppen ute på madrassen og det lakk og sånne ting der. Men da fungerer da tisselaken likt. De veggene var irriterende, veldig frustrert av å ikke finne rett "snor" å ta av om natta o.l. Men smak og behag!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Jeg synes også at den er helt genial, hadde den til snuppa, og har tatt den frem nå igjen som du sier er den genial til samsoving, her i damilien fikk den ihvertfall pappa til og føle seg tryggere også ifht samsovingen. Veggene er såppas myke at noen ganger gadde jeg ikke ta av dehempene engang for og amme, bare vippet puppen oppi, veldig kjekt Og det med og flytte en sovende babye som er veldig innpåsliten på mamma i løpet av natten, pluss flytte fra rom til rom, helt suveren Bare Lovord fra mag ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå