Gå til innhold

Noen som har DRYKID ammemadrass? Anbefales?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat sett på den nettsiden og tenker at dette må jo være genialt:) Vet av erfaring at det er veeelidg lett å sovne når man ammer om natten, og føler at dette blir litt tryggere med en sånn madrass.

Tror jeg skal kjøpe en sånn:)

Litt dyre er de jo, noen som vet om salg noe sted?

Brukte denne på førstemann etter tips fra tobarnsmor, og den var helt genial. Har anbefalt den videre til alle venninnene mine. Veldg kjekk for samsoving, da den lille liksom får sin egen avgrensede boks. Gjør det veldig lett å flytte babyen (de har tendens til å rulle seg nærmere og nærmere mamma, inntill du ligger på 10 cm av senga. Istedenfor å løfte opp og vekke babyen, drar du bare i madrassen), uvurderlig ved lekkasje i bleia/gulp/spy, da du kun trenger å slenge denne i maskina, ikke bytte hele sengesettet ditt, lett å bære med seg sovende baby fra vugge i stua til senga når du legger deg, fordi babyen ikke våkner av å bli lagt ned på kald madrass, men hele tiden har sitt sovested. Love it!

Annonse

Sløsing med penger mener jeg. Vi brukte våres veldig lite!

I senga var det lettere å bare legge henne ved siden av meg, skulle ha så mye mat om natta at det å ta opp og ned vegger ble et slit:P

I senga si sover hun fortsatt ikke,og ikke pga av at den føles for stor. For hun sover gjerne på store madrasser overalt ellers.

Vi hadde den litt i sofaen,men da igjen med veggene nede.

Det som var greit var om hun tisset på seg,når jeg sovnet med puppen ute på madrassen og det lakk og sånne ting der. Men da fungerer da tisselaken likt.

De veggene var irriterende, veldig frustrert av å ikke finne rett "snor" å ta av om natta o.l. :P

Men smak og behag!

Jeg synes også at den er helt genial, hadde den til snuppa, og har tatt den frem nå igjen :) som du sier er den genial til samsoving, her i damilien fikk den ihvertfall pappa til og føle seg tryggere også ifht samsovingen. Veggene er såppas myke at noen ganger gadde jeg ikke ta av dehempene engang for og amme, bare vippet puppen oppi, veldig kjekt :)

Og det med og flytte en sovende babye som er veldig innpåsliten på mamma i løpet av natten, pluss flytte fra rom til rom, helt suveren ;)

Bare Lovord fra mag ihvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...