kokosyklus Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Vurderer å starte på en master eller en ny bachelor. Det står mellom disse to. Er master i sykepleie like begrensnede som jeg tror det er? Mine interesseområder ligger i grenseland mellom fysioterapi og samfunnsernæing. Allikevel er det jo også et sykepleierealtert emne. Erfaringsmessig er sykepleierene gasnke snevre og (unnskyld meg) vanskelige å ha med å gjøre i forbindelse med hva de selv realterer til sykepleiefaglig stoff og jeg orker ikke sitte i en veiledning og omtrent bli "tvunget" til å legge inn avsnitt om livskvalitet hos overvektig ungdom som sitter foran pc, for deretter å tvinge inn noen sitater eller forsøke å relatere det til noe Virginia Henderson har skrevet en gang i tiden...(Jeg setter det på spissen men er VELDIG skuffet over sykepleierutdanningen- vet ikke om jeg orker å gå inn i det miljøet igjen). Jeg er redd jeg i en master ikke er fri nok til å nærme meg de problemstillingene jeg vil drøfte og etterhvert ta en doktorgard mot... Noen som har erfaringen fra forskningsmiljøet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå