Litameg Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Eg har prøvd noen ganger på BV å få noen til å spå meg, MEN til ingen nytte vil noen vere så snill å spå meg? Send meg et "brev" så kan info dere eventuellt trenger ordnes Skulle gjerne likt å høre om det kommer noen små i min retning kanskje... men alt dere får opp er av interesse... På forhånd takk
Litameg Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2010 ser at eg glemte å legge til fødselsdato: 27.01.88
**Bellasnella** Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hei hei. Jeg får opp 2 jenter på deg. Jeg får ikke opp noen graviditet umiddelbart egentlig, men jeg er syk så det kan være derfor jeg ikke får opp noe. Jeg tror imidlertid at du får 2 jenter med en mann og så får du en gutt med en annen. Litt usikker på hvem som kommer først, men jentene er ganske tette.
Litameg Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 hmmmm... Vil ikkje at det skal vere så lenge til Om det er fleire som har noke dei ser på meg, så er forsatt min fødselsdato 27.01.88 Gjerne jobb/karriere, økonomi, familie osv Takk
Litameg Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 dytter denna opp eg Versågod, alt av interesse
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Ja ble litt nysjerrig her jeg også... Og hiver meg gjerne på spørsmålsrunden... Jeg er født 30.05.83 ... Lurer på mye av det samme, syns det blir så dumt når det blir så mange tråder på samme spørsmålene... På forhånd tusen takk
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Hei kan jeg spørre om du er mørkhåret kraftig bygd,glad i japp eller iallefall skjokolade, kler deg mye i sort har et eller annet på høyre skulder,mulig jeg tar feil men det er en del her inne,så det er ikke alltid lett å skille på dere....
Litameg Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2010 kan høres ut som meg... har ikkje noke tattoo eller noke på høgre skulder, men eg har en skade i høgre skulder (om det blir rett)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå