Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Som kjent så setter pels seg på omtrent alt!Jeg kunne tenkt meg en vogn som har et glatt stoff som hår ikke fester seg på. OG som er/har:: -Kombi eller duo vogn -4 hjul -Stor bag -Og helst med regulertbart håndtak (Kjekt om det har vært et håndtak en kan bytte kjøreretting også,ingen must).. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Eh,jeg har en hund som røyter ekstremt mye,og har er helt vanlig vogn. De er jo glatte i stoffet alle vogner? Simo er god vogn synes jeg iallefall
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 En venninne har en vogn jeg ikke synes er lur for min del :-/ Mulig de aller fleste vognene har glatt stoff nå.Har ikke sett på så mange enda,er totalt grønn. Likte veldig godt emmaljunga-black croc,men synes vognen var veldig dyr..Men synes den var kjempefin da.. Lurer på om det er andre vogner med samme type stoff..? Simo har vi hatt før,var fornøyd med den.Hatt den i over 10 år.4 barn har brukt den.Men nå begynner den å bli bittelitt slitt da :-D HI
soleia Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Me har emmaljunga city cross, og den er ikkje spesielt dyr, dei større emmaljunga vognene er ein del dyrare. Me måtte skifte over til sportsvogndelen før han var for stor til bagen på 75 cm.(4 cm kortare enn dei største Emmaljunga vognene) Den kan du få i black crock om du vil. Veit ikkje korleis skinnimmitasjonen er, men dei andre stoffa er glatte og ganske vassavstøytande, så eg har nesten ikkje brukt regntrekket. Trur ikkje eg har funne pusehår på vogna. Det er ei lett og nett 4 hjulsvogn, og er godt nøgd med citybagen som høyrer til. Ein kan ikkje vri over handtaket, så om ein vil skifte køyreretning må ein klikke av bag/sittedel og klikke på att den andre vegen. Er glad for å kunne ha småtten vend mot meg i sportsvogndelen no i starten. Den største bagen må du nok til Simo for å få. Har inntrykk at folk er godt nøgde med den vogna og. For oss var det med vekt, og at den ikkje tok allverden med plass i bilen viktig, så difor valde me ikkje den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå