Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har en mann som er mildt sagt lite gira på å ha sex med meg nå på slutten av svangerskapet. Han sier at han synes jeg er pen, men at det er så rart at babyen liksom er med på akten. Jeg ser jo den, og er forsåvidt enig i at sex ikke er like bra som før, men jeg synes jo fortsatt det er helt greit... Uansett, nå er jeg i uke 39, og jeg er møkklei! Jeg vil få ut denne ungen snart! Så da har vi altså prøvd å ha sex, men de siste to gangene har han ikke klart å komme en gang Stakar! Så nå har jeg faktisk liggi med beina opp etter veggen i badekaret, og klart å barbere meg nedentil, selv om jeg egentlig gav opp det der for noen uker siden. Jeg har sendt mannen i dusjen, og jeg skal gi ham en real blowjob når han kommer seg i seng nå. Og hvis han da fortsatt ikke klarer å levere sakene, ja da ringer jeg på til naboen! (Okei, den siste der var en spøk, men det er jammen bare nesten. Hvis denne ungen ikke er ute om to uker, kommer jeg sikkert til å gjøre det!)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 heh.. sånn er det å være sliten og lei, ja:-) Et lite tips ang barberingen er å la mannen gjøre det.. Kanskje det kan få han igang?.. eller, kanskje ikke.. he he
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Når jeg var på det stadiet i graviditeten var det siste jeg tenkte på sex.Da var jeg i mammamodus.Stor og diger mage og tenkte kun på baby :-) Du får bruke vibrator da,hvis du er så nødende ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Vibrator hjelper ikke for å få igang fødsel da din høne! Det er sæden hans hun er ute etter:-O
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Hahahahahah!!ÅÅÅÅ ja.Trodde hun ville ha sex jeg! :-D Nei da vet jeg ikke jeg nei.Litt synn i han også da! :-D Skjønner han egntlig godt,ikke lett å være mann alltid hehhe
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 for at spermen skal ha noe av effekten som en modningspille så må du få i deg ca 200kaffekopper av det (leste jeg i en forskningsartikkel en gang).... Så la nå stakkars gubben være i fred (hvis det da ikke er så at han kommer i usannsynlig store mengder)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Synes synd på mannfolka til enkelte gravide ... Vedder på at de tidligere i svangerskapet kun har møtt en kald skulder og masse syt om kvalme og ubehag og vondt hist og her når de har ymtet frempå om sex. Men når kjerringa er på det største og mest usexye DA skal hun presse på og ha seg litt, og da ikke for at det er godt, nei fordi hun trenger sæden hans fordi hun innbiller seg at fødselen skal starte ... Jaja.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Synd på ham? Nei, det er det jammen meg ikke! Jeg har hatt kjempelyst på sex hele tiden, jeg :-D Blir faktisk mer kåt når jeg er gravid. Nå på slutten har jeg kanskje ikke så veeeeldig stort behov for sex, men når det kan starte fødsel er det ikke å forakte. Vi har hatt sex to ganger de siste to ukene, og begge gangene har jeg fått kraftige tak i magen som har vart resten av natta. Det har jeg aldri hatt ellers. Mulig at sæden ikke modner i seg selv i så små doser (selv om det kommer ganske mye når vi har sex så sjelden) men at aktiviteten, sammen med sæden og sammentrekningene jeg får av orgasme kan starte noe, det er jeg ikke i tvil om. Er ikke for ingenting de anbefaler det på sykehusene når man nærmer seg termin... Og du kan jo spørre ham selv om han syntes synd på seg selv i natt, for det kan jeg garantere deg at han ikke gjorde :-D Det var en meeeeget fornøyd gubbe som sovnet i totiden i natt, etter deilig masasje, pirring, terging, suging, og til slutt heftig sex. Ikke alle blir feite og late på slutten av et svangerskap, forstår du. Selv om du tydeligvis var en av dem siden du tar det for gitt HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå