Gå til innhold

Hva synes dere om disse som gave til ei jente som blir fem...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke så mye om hva 5-åringer liker, men de var skikkelige fine. Så takk for at du la ut lenken:)

Skrevet

HI

Ja var de ikke utrolig fine, aner ikke om de shipper til Europa ennå, for det står ikke noe om det på siden deres.

Jeg fikk lyst på alle, jeg, hehe!!

Skrevet

Datteren min hadde nok lagt disse vekk når hun var fem :(

Men hun har aldri vært så glad i bamser da....

Skrevet

Har lagret lenken og godt mulig at det blir bestilt noe derfra etterhvert;)

(om de sender til Europa da? kanskje du kan legge inn en oppdatering eller sende meg en pm om det?)

Skrevet

Er det teit å gi prinsesseklokke til ei som blir fem? Ho kan ikke klokka helt, men tenker at det er gøyere å lære hvis hi har en selv?!? Ho elsker prinsesser:)

Skrevet

De var veldig søte og fine, men jeg vil tro at det kanskje er litt barnslige til en femåring?! Femåringer flest er vel mer ute etter rosa tyll og sånt dill?. nei, jeg vet ikke jeg, det kommer jo an på jenta også:-)

Skrevet

Jeg vet ikke jeg.Men jeg synes de var dritfine.Så om hun ikke leker med de nå.Så vil hun helst sikkert ha de på pynt når hun blir voksen :-)

Skrevet

hæ? Ville du hatt de dukkene til pynt som voksen? I stua di liksom?

Skrevet

De strikka bamsene der var jo veldig fine.

Ja jeg har faktisk et par pene bamser som jeg har på pynt"puter" i sofaen min jeg.Er det så rart da?

Skrevet

Hehe.. Naboen har flere porselensdukker i stua, ser skikkelig creepy ut!

Syns faktisk ikke disse dukkene var noe fine jeg, og datteren min ville nok ikke ha likt dem når hun var fem år. Vet ikke helt hvilken aldersgruppe de passer til.. Ingen kanskje? :)

Skrevet

Synes de var kjempefine:)

Jenter elsker da bamser til de er mye eldre enn fem?!

Det blir sikkert en fin gave:)

Skrevet

Min jente på snart fem ville nok syntes de var litt barnslige. Hun på snart tre ville elsket en slik.

Bøker blir aldri feil, eller hva med en liten trillekoffert?

Skrevet

Jenta mi på 4 ville nok synes den var søt og vært opptatt av den en dag.Etter det hadde den nok blitt sittende på hylla med de andre bamsene.men de var utrolig søte da:)

Skrevet

Men hva skal man egentlig med en liten trillekoffert? Jeg hadde det som liten og mine barn har det, men virkelig.. Den blir jo aldri brukt!

Skrevet

Om hun er veldig glad i bamser og dukker så var jo disse både spesielle og fine! Mine barn på 4 og 6 hadde ikke brydd seg om dem, men nå liker jo ikke noen av dem bamser i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...