Gå til innhold

Burde ikke alle barn være i seng nå?

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Søta sover sin søteste søvn.

Men hos naboen over (blokk) så løper 3åring rundt. Hører det ganske godt gjennom betongen. Men jeg burde vel ikke være forundret, det er sjelden den ungen er i seng før klokka er 24.00

Synes egentlig litt syndt på den som ikke får gode sovevaner.

Fortsetter under...

Skrevet

Synes også at alle barn burde sove nå.. Egentlig burde jeg også sove nå.. God natt;)

Gjest irismor
Skrevet

Har drukket alt for mye te, så må nok noen besøk på badet først før all te er ute igjen. :-)

Skrevet

Har en "slik" nabo her også.

Veldig travelt på sommerstid når de løper fritt ute til midnatt og mine skal sove!!

Det er akkurat samme naboene som klager over mangel på tid.

Det er så travelt å ha barn, de får aldri tid for seg selv. De får ikke engang lest avisen og hvertfall ikke vært på nett. De fatter ikke at vi andre kan være aktive på sider som feks FB.

Hehe. Har veeeldig lyst å påpeke til dem hvor fritiden vår ligger hver gang de står ute på lekeplassen og klager.

Skrevet

De fleste barn burde vært i seng på den tiden, en jeg har selv hatt ett barn som har vært lenge oppe. Ikke pga at jeg har latt det være oppe, men pga en jente som ikke ville sove og trang ytterst lite søvn når hun var liten, nå som 7 åring sover hun nesten som normale barn.

4 timer med søvn hver natt når hun var liten sier seg selv om da legger man ikke barnet når klokka er 19. Og jo, jeg prøvde å gi henne gode sovevaner, få henne til å sove mer osv. Men neida, denne jenta var blid og fornøyd og hadde absolutt ikke noe lyst på mer søvn. (nr to sov natten gjennom etter en ukes tid, uten at jeg gjorde noe for det. Så barn er forskjellige og trenger forskjellige mengder søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...