Emma&Adrian Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Seriøst,er møkklei snø og is nå,jeg går som en raring! Kjempetreigt også hehe. Er livredd for å falle med vogna,har gjort det en gang denne vinteren,og vogna falt nesten ut i veien :S Savner følelsen av å gå på asfalt! Jeg vil ha vår! NÅ!! Dagen klage fra hu mor
thea - M har gull i gulping Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Samme her! Jeg er så lei nå. Og i dag har det snødd enda mer. I hele dag. Arg!!
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Næsj, nå må du slutte å tulle. Vinter som er så herlig tid med masse snø, god-lyd under bena når man går ute, sola som kommer tilbake, stearinlys på kveldene, skiturer med appelsin & kakao, å krype under dyna på iskalde kvelder med en god bok og det å kunne glede seg til våren med grønne tyllkjoler, grilling i fjæra og varme vår-kvelder;)
Emma&Adrian Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2010 Tssss,vinter en noe tull!! For det første så fryser jeg,for det andre så vil jeg ikke ha den hekkans snøen over alt Jeg vil ha VÅR!! Og føle meg våryr haha
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Hehe! Nå er du bare vrien og vrang;) Men joda, jeg skal innrømme at det har vært en kald og uggen vinter i år. Har tom. vært så glatt at mormor sendte meg piggene sine i posten. Hun mente at jeg hadde mer bruk for dem enn en gammel dame på 85-år, hehe! Men nå som sola er kommet tilbake og det er skikkelig påskevær så er det herlig med vinter. Og jeg satser på flere gode skiturer før jeg vokser ut av anorakken;) Hold motet oppe og tenk på hvor deilig det blir når våren omsider kommet. Og den kommer nok til deg før den kommer til meg og da er det din tur til å "peke nese", hehe!
Emma&Adrian Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2010 Haha,søt mormor du har da Det er faktisk ganske deilig med vinter,nå som sola er her. Men jeg er jo så pokkers redd for å tryne! Det er veldig meg å gå på fleisen i isen ser du:P Jeg elsker vår,og kjempegleder meg Nå er jeg j oi så godt humør også! Har vært det de to siste dagene,har bedt meg til å bo alene,og jeg nyter det
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Så bra:)!! Jeg visste at du kom til å klare deg selv om det sikkert er tøft. Men det er utrolig hvor langt man kommer med god mot, gode venner, familie og en stor dose med positivitet. Og så tillater man seg å grine skikkelig når det røyner på. Man trenger det også. Ja, mormor hun er gull hun. Og som deg så er jeg også en skikkelig kløne på isen så hun vet å hjelpe til der det trengs, hehe!
Emma&Adrian Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2010 Belive me,det har vært tårer Men nå not so much hehe. Jeg er ganske "hard"...gråter en liten stund,så er det slutt. Men hver kveld så sitter jeg så lenge våken og nekter å legge meg,for det er veldig ensomt å sove alene! Men som sagt,jeg ser frem til våren haha
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 Godt å ha noe å se frem til:) Jeg får nyte vinteren alene med mine siste 10 uker i "frihet"
Emma&Adrian Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2010 Å ,jeg missunner deg med en liten aprilpassasjer Er så lysten på nr 3 jeg at jeg snart dåner Men ja,nyt tiden din du,man kan fort bli sliten av småbarn hehe
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Jeg også savner bar asfalt og varme temperaturer ute! Det å kunne slippe å ta på seg stilongs, lue, votter, og skjerf. Syns vinteren har vart aaaalt for lenge nå. *sukk*.
MammanTilEmma❤ Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 samme her... har sånn panikk av å falle på tur ned en bakke å vona drar ivei nedover:-O
It's all about me Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Skulle ønske jeg hadde en vogn å støtte meg på jeg......prøv deg heller med stor mage og bekkenløsning :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå