Gå til innhold

Kvalmen forteller............

Lova80

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

Jeg har 5 barn og hos meg var det slik:

Nr.1 jente, ikke kvalm i det hele tatt!!! Kanskje litt uggen en dag noen dager før ikm, men det tror jeg var noe som gikk!

Nr. 2 gutt, kvalm til uke 19, hadde ekstrem svangerskapskvalme, og var innlagt ei uke på sykehus for å få nok væske! En årsak til det kan være at han skulle vært tvilling, men det var bare den ene som overlevde!

Nr. 3 gutt, kvalm til uke 13 - 14!

Nr.4 gutt kvalm til uke 13 - 14!

Nr.5 gutt, kvalm tilogmed uke 17!

Er prøvere på nr 6, og er veldig spent på om jeg får kvalmen igjen om jeg blir gravid.... og om det kan ha noe med hvilket kjønn det er!

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg har to gutter og var ikke kvalm noen av svangerskapene. Venter nå tvillinger og var sikker på at det også var gutter siden jeg ikke har hatt noe kvalme og fordi tvillingsvangerskap øker jo sjansen for kvalme pga høyere hcg. Der tok jeg helt feil gitt, for vi venter 2 jenter :-D!

• 2 uker senere...

hei.

1.man ingen plager bortsett fra litt trøtt i begynnelsen av svangerskapet, ble en gutt.

2.man kvalm og spying 3 føste mnd, ble en jente.

3. man kvalm, ekstrem trøtt, spying en til to ganger de tre første mnd., ble en gutt.

4. man ekstrem kvalm og ekstrem spying til uke 14, er fortsatt kvalm 19+6 og vært på ul. venter jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...