Gå til innhold

Tidlig ul i uke 8 bare for å se at alt går bra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det teit når jeg ikke har noen andre grunner?

Aldri hatt noen sa/ma, ingen medisinske årsaker, jeg har bare lyst å se et lite hjerte banke.

Er det verdt pengene?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vel bare du selv som kan svare på om det er verdt pengene.

Jeg hadde 3 ul, en i uke 9, uke 13 og uke 19. Dette pga at jeg har opplevd en MA.

Tror ikke jeg ville ha stressa så mye om jeg ikke hadde opplevd en MA først.

Skrevet

JA,er mitt svar og erfaring..

Jeg var i uke 5,5 men trodde jeg var 9 uker da..Gjør det som føles best for deg..

Angrer ikke et sec,de bete 1000 kr jeg har brukt :)

Skrevet

Jeg gjorde det ikke. Og det var helt greit å vente til ordinær ul.

Personlig så skjønnet jeg ikke dette "ul-hysteriet". Bare tull!

Skrevet

spørs vel litt hvordan økonomien din er det... og hvor mye glede du vil ha av det..

Jeg gjorde det - betalte 750 kr, jeg har romslig økonomi... 750 kr for meg er ingenting.. klart det var verdt det..

Skrevet

Ville ventet til 12 uker, da kan du få målt nakkefolden også.Gjorde det med begge mine, alt var fint og veldig gøy å se hjertet, hjerne mm. Hadde gjort det igjen også, selv om det koster 1000 kr +så er det ikke bortkastet:)

Lykke til:)!

Annonse

Skrevet

hva er det som er tullete med det??

Skrevet

Er det ikke like lurt å kjøpe en doppler som å betale tusen kroner for ultralyd i uke 8? Er vel ikke så mye å se i uke 8 uansett?

Skrevet

Jeg hadde en ul i uke 12, kun for å se at det var noe der.. Ingen andre grunner enn det.. (Skulle og se om mensterminen stemte..) Var nemlig ikke sikker på om jeg turde å tro på at jeg var gravid.

Det var verdt det.. :)

Har du pengene, så er det selvsagt verdt det. Jeg betalte 100kr, men vet at noen steder tar 500-1000kr.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Alle som tar prøverør får ul i ca uke 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...