Gå til innhold

Ny her! Jippi! Litt om mine tanker og litt presentasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Da er jeg her inne også :) Vet ikke helt om jeg skjønner hva som skjer.

Har tidligere vært prøver i over 1,5 år og det gikk rett og slett ikke. Så når det nå klaffet på første pp kunne jeg rett og slett ikke tro det.. MEG? Gravid?? Jeg er så glaaaad!

Er 4+ 6 gravid nå, så er ikke så langt på vei, men gleder meg over denne tiden og håper alt går fint. Og syns også det er helt urealistisk at jeg er her inne.

Skal til legen å ta noen prøver og litt i morgen, men det er nok litt tidlig for undersøkelse. Men vi er hvertfall på vei i riktig retning! Jeg er graviiiiiiid!

Syns ting er spennende og skummelt på en gang, og kan ikke nekte for at jeg er veldig redd for at ting ikke skal gå bra. men har en så god følelse og prøver ikke å bekymre meg..

Og så er det så vanskelig å holde kjeft til alle! Er jo så i ekstase at vi har lyst å dele det med alle! flere som har det slik?

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men har vel et behov for å få dette ut og glede meg sammen med alle dere andre som har greid det. Så kan jeg jo presentere meg i samme slengen og håpe jeg møter på noen som kanskje er ca like langt på vei jeg kan følge litt videre og dele ting som skjer med, som opplever akkurat det samme som meg :)

jeg er hvertfall 29 år, har samboer, hund og ingen barn fra før. Jobber i barnehage og er utrolig glad i å synge :) Kort men nok!

(kanskje vi skal lage en presentasjonstråd?.. jeg vil hvertfall vite "hvem" som henger her)

Gratulerer til alle her inne! Lykke til!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst GRATULERER SÅ MYE:)

Tenk gode tanker du for for de aller fleste går det bra.Og de fleste aborter skjer før positiv test og kommer som en mens.

Har det på samme måte.Vil hyle det ut.......!

Men kan jo ikke det hehe.

Jeg er straks 24, er gift og har en liten jente på 6 mnd.

Jobber i reiselivsbransjen.

Gleder meg til å følge dere videre:)

Har forresten termin 1 oktober så er 7+1:)

Skrevet

Gratulerer!! :) :)

Og "velkommen"! :-D

Jeg er en jente på 30 år,samboer-snart forlovet,bare vi finner de riktige ringene så. Er ikke lett dette med ringer for en jente som ikke bruker stæsj til vanlig. ;)

Fra Ålesund.

Gravid! Hehe!

For første gang,og synest det er bare fantastisk og uvirkelig på samme en og samme tid.

Trodde det skulle ta lengre tid enn det har gjort,og er derfor veldig "perplex" enda og det har ikke sunket helt inn.

vil gjerne fortelle hele verden om min lille nøtt på bare 4+2 uker. Hehe!

Men har bestemt at bestemødrene skal få det i morsdagsgave. Så får resten av gjengen vente litt til.

Har katter og er glad i hagearbeid.

*ser for meg en barnevogn under eiketreet mitt neste sommer,mens mamma ligger på kne og graver.*

hehe.

Skrevet

Gratulerer! :)

Jeg er 23 år, gift, eier hus, har en gutt på 12mnd og en katt, bor i m&r.

Det var kort og greit om meg ;) hehe.

Er 5+5 i dag og har termin 10.10.10 :)

Skrevet

Tusen takk for koslige svar fra koslige jenter :)

Jeg bor også forresten i Ålesund :) Har termin 16. oktober :) surrealistisk og si det.. haha..

Som sagt, så har vi fortalt det til foreldrene våre.. og alle ble bare kjempeglade.. og jeg kjemperørt såklart. Mamman til samboeren min har allerede tinget på å lage dåpskjole.. DET er surrealistisk å tenke på det!

Den lille klumpen på ca 1 mm inni der skal bli en baby i en dåpskjole! Hihi! Er litt tuppete og overivrig kanskje.. men sånn er det å være førstegangs tipper jeg :)

Er det bare jeg som sitter å leser om hva som skjer uke for uke mange ganger om dagen med like mange tårer i øynene hver gang?

Sukk sukk sukk..

Skrevet

Velkommen og GRATULERER!!

Det er jo så utrolig spennende dette her, tenk for et eventyr vi har begynt på!

Jeg går litt i gleder meg kjempe masse modus, og noe i tenk om det ikke går bra!

Her gikk det også mye raskere enn forventet, så kom litt som et sjokk, positivt sjokk:)!

Ellers så er det første, er 24 år og samboer. Studere og har hund. Bor i oslo, men flytter nordover til Bodø til sommeren:)

Så nå er det litt for mye hormoner og og en ubeskrivelig lykke fanget i en kropp:)

Skrevet

Hei.. og gratulerer! :)

Jeg bor litt utenfor Trondheim. Forlovet med en god gutt og vi venter vårt første barn 27.09.10 :-) Jeg er da 7 + 4! Alle tror det blir jente, jeg også! Så vi er utrolig spente og glade.

Jeg er litt på "vent" og tenker ikke så mye over hva jeg skal kjøpe eller ha før jeg har passert uke 12. Men oss i mellom er det veldig mye grubling og glede.. Har flaks så har ikke vært noe mye kvalm.. (Bank i bordet) Bare litt ømme pupper, tretthet og noe humørsvigninger (hihi)

Jeg griner av aaalt på tv.. Til og med reklamene.. Men, det går vel over. Hehe.

Dette er en herlig tid!

Skrevet

Jeg er 7+6 på vei. Jeg er 27 snart 28...

Jeg har en gutt som nett fyllte 8 år og en gutt som nett fyllte 3 år. Og verdens beste samboer....

Jeg jobber på Haukeland Sykehus.

Skrevet

Hei! Gratulerer!!!! Jeg er også litt ny her da!

Er 5+1 i dag! Og jeg har det samme som deg at jeg egentlig helst vil SKRIKE det ut til alle!!!!!

Men de nærmeste vennene mine vet det og foreldrene våre vet det! Så venter jeg til jeg er 12 uker på vei til flere får rede på det!

Jeg vet ikke helt terminene enda, men terminkalkulatoren sier 15 oktober! Hadde vært gøy å fått litt for tidlig så det ble 10.10.10 hehe :)

Jeg bor i Kristiansand, er 23 år og samboer! Vi kjøpte leilighet for ca 1 år siden! Og dette blir vår nr 1! Så vi er begge kjempespente og gleder oss masse!!!!

Blir gøy å følge dere som er ca like langt på vei da!! :)

Dette er helt fantastisk!!!! <3 Elsker at jeg er gravid!!! Gikk på 3pp her! Så det er jeg kjempefornøyd med! Tror jeg hadde en tidlig sa i 1pp, men skal ikke tenke for mye over det! Jeg er GRAVIIID <3<3

Skrevet

Hei og gratulerer så masse!!!

Vi er nok mange her som har det mer eller mindre som deg ;-) Ihverfall jeg! Jeg er det lykkeligste personen i verden, og til tider den mest bekymrede. Men det SKAL BARE GÅ BRA!!!!

Jeg er 6+5, termin 4 oktober. Er 31 år og bor i nærheten av Oslo. Har en datter på 3 og et halvt og jobber som støttepedagog i en bgh ;-) Har i tillegg katt og mann ...

I det siste har jeg begynt å bli ganske kvalm, både på kveldstid og om morgenen. Må ha noe i magen hele tiden, ellers går det dårlig. Har ventet på kvalmen (er jo et bra symtom) så skal ikke klage, men tøft er det....;-)

Stor klem

Skrevet

Hei Å hå!!! Grattis alle sammen!!!

Jeg er 25 år, fra Buskerud. Gift med en herlig mann=)

Jobber som frisør. Å GRAVID med min 3. (min manns nr5)

Har kaniner og to katter...bor på landet. Koselig med storfamilie=)

Termin 25sept. 8+0 i dag=)

Skrevet

Så artig at du også er fra Ålesund- kanskje vi møtest på føden i Oktober? :-) :-)

Ifølge legen har jeg termin 17.oktober,men selv mener jeg det er 19.ende...

Jeg har ikke TALL på hvor ofte jeg er innom her og leser,og leser,oooog leeeseeer.... og den der Uke til Uke..genial!

Også blir jeg utolmodig. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...