Gå til innhold

MERKEKLÆR SOM BURBERRY, POLO, GANT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne merkeklær til baby/barn for billig penge på nettbutikker i utlandet.

Har en venninne som bestiller fra et eller annet sted på nett fra utlandet (tror det er fra China) med fake merkeklær for babyen sin som er så utrolig fine, men hun vil ikke gi meg navnet på netthandlen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fake merkeklær til babyen?? HAHAHA! Du tuller nå? :D

Skrevet

Nei tuller ikke. Hun har jo jammen meg rett de vokser jo ut av det før du får snudd deg omtrent. Hun vil ikke investere i ekte merkeklær, men kjøper heller kopier.

Skrevet

Hvorfor vil hun ikke gi deg adressen? Er hun 13 år?

Skrevet

Hahahahahaha, fake merkeklær til baby? Du tuller? For en gjeng.

Skrevet

Poenget er..? Kvaliteten? Ja, jøss.. Babyer trenger virkelig kvalitetsklær som følger dem ut....mnd'en?

Utseendet? Ja, jøss.. Må jo virkelig ikke la babyer gå i de fææle billige klærne..

Men lykke til! Håper du finner siden,og at alle blir sjalue på babyen din :)

Skrevet

Ingen har vel noensinne trodd at fake=kvalitet:pppp My god.

Skrevet

Faktisk så er det ikke så dårlig kvalitet heller. Hun har vasket dem flere ganger og klærne er like hele.

Hun vil ikke fortelle fordi hun er redd at alle skal bestille like klær som gutten hennes.

Synes jo hun er barnslig gjort av henne.

Skrevet

Hadde aldri kjøpt fake babyklær fra Kina- Du aner ikke hva slgs materiale de er laget av!

Skrevet

Jeg synes det virker litt skummelt å kjøpe fake merkeklær fra Kina. Kan fort være løse tråder, knapper o.l som kan settes i halsen. Hvis du vil ha merkeklær til babyen din kan du jo kjøpe de brukt på finn eller kjøpe de når butikkene har salg. Her i Oslo har de salg minimum to ganger i året, og da kan man få kjøpt masse fint til en ok pris.

Skrevet

Jeg kan fortelle deg hvor du kan faa kjoept ekte ting. Fake er ikke merkeklaer. H&M er faktisk mye bedre enn fake fra Kina.

Dessuten er sannsynligheten for at de fake tingene lages av barnearbeidere langt hoyere enn hvis du kjoeper ting i en hvilken som helst butikk med litt respekt for seg selv.

Vil du vaere original og samtidig bruke lite penger burde du heller laere deg aa lage ting selv :)

Skrevet

What?? Hva er vitsen liksom? De snakket faktisk om det på tv her for en liten stund siden, man mente de foreldrene som kledde opp barna/babyene sine i slikt ville at andre skulle tro at de var velstående.... Skjønner overhodet ikke vitsen med å bruke en haug med tid og penger på sånt tull! La babyer og barn få lov til å være akkurat det!

Skrevet

Du kan sikkert finne på ioffer.com

Men jeg ville heller kjøpt brukte klær på finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...