Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Har spart opp resten av permisjonen slik at vi kunne dra på en lang ferie alle tre i lag. Snakket med nav i dag, de mener de mangler et skjema. -Selv om vi sendte bekreftelse på at jeg gikk tilbake til jobb, så alt er ok der, men jeg skulle vist ha sendt inn et eget skjema der jeg bekreftet at jeg faktisk ønsket å bruke de dagene som stod igjen! (jeg har hele veien fylt ut papirer på gradert uttak). Selv kontordama som har tidligere jobbet på nav viste vist ikke dette. Faens, nav, vi har sendt inn 22skjema til de i fht permisjonen (jeg og far har byttet endel på), alt skal være så jævla tungvint. Surt å miste resten av dagene våre :-( 3 uker ekstra med poden er gull verdt! Er det noen som har fått tatt ut mer likevel? Er det håp?
lille sprelle Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg hadde ikke gitt meg på tørre møkka! Har du råd, så bare gjør som dere har planlagt, og deretter får du klage ivei oppover i systemet. Trygderetten er siste instans!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Snakk med en annen saksbehandler. Høres ikke ut som hun du har vært hos har helt kontroll. NAV pleier å kunne ta en del "i ettertid", så mangler de et skjema burde du kunne få sende inn dette nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå