moota m storebror&lillebror Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 han lille gutten som jeg har lest om før. Men det var ikke det. Det var helt forferdelig! Jeg synes så synd på denne uskyldige stakkar gutten! Det er nesten som at jeg ønsker at jeg aldri hadde lest det selv om han hadde lidd like masse for det om. Nå klarer jeg ikke å slutte å gråte! Det gikk veldig inn på meg, og fingrene mine kjennes nesten kraftløse når jeg skriver. Har lest om folk som opplever slik før, men har aldri opplevd at det har gått så langt inn i sjelen min før. Han døde samme dag som min herlige sønn er født.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det fins dessverre mange SYKE mennesker der ute som vil skade det kjæreste vi har. Men vi trenger vel en slik påminnelse innimellom for å ikke glemme alle de uskyldige små barna barna.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Huff ja det er nok det aller verste jeg har hørt om!! =( Det gikk skikkelig inn på meg og jeg sov dårlig hele natta. Ansiktet mitt var rart og øyene såre etter all gråtingen når jeg sto opp idag. Tenk at noen vil gjøre noe slikt med et lite uskyldig barn!! Det eneste håpet er at noen alltid vil kjenne dem igjen. Tenk så mange som har sviktet her. Som ikke har brydd seg, som har bidratt til at denne lille, skjønne gutten døde!! Fy skam dem! Kjenner at tårene presser på nå. Det er rart, som jeg sier, hvordan det går inn over meg. Vi blir kanskje mer følsomme med årene når vi har små uskyldige barn selv!?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Vi blir nok mer følsom ja etter at vi har fått barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå