Gå til innhold

Vil så gjerne at det skal dunke ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og nå har jeg blitt sykmeldt 100 % pga de smertene jeg har hatt i snart en uke .. Jeg sliter noe fryktelig med magesmerter , og sitter her og tenker .. Da blir man litt sånn " Tenk om ikke hjertet dunker? " .. Jeg skal nemlig på kontroll på tirsdag , førstkommende .. Da er jeg 8 uker , og jeg er såå redd for at det ikke skal dunke ..

Det er egentlig bare nå jeg begynner å tenke på det , nå som jeg leser andre innlegg som jeg blir litt "Lei meg" av ..

Men jeg tenker positivt ellers .. Irriterer meg at jeg begynte å tenke på det nå .. Det som trøster meg er at jeg fikk se at alt var i orden for en uke siden da jeg var på sykehuset .. ! :)

Flere som har det sånn ? Aah , plutselig ble jeg litt frustrert .. Men i morgen er det sikkert over igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg skjønner fustrajonen din!! å jeg har vært borti akkurat det samme!!

jeg var skikkelig nervøs for at hjertet ikke skulle dunke når jeg kom på UL forrige fredag.

MEN: alle er forskjellige, så ikke ta dette inn på deg)

Når jeg kom på UL, var det ikke no hjerte som slo, så jeg fikk ny time til UL i går, da jeg kom dit var det heller ikke noe liv, å jeg fikk utskrapning med en gang!

det er tungt å fordøye, men dette gjelder helt sikkert ikke deg!!

Man skal være Obs på at det KAN skje, men stort sett så går det veldig bra!!

Jeg ønsker deg masse lykke til.........!!!

Skrevet

Husk at de som er her inne, og ikke opplever noen "problemer" gjerne ikke har noe å skrive om fordi alt går bra. Dette innebærer at det virker som mange opplever å miste, men det er jo i virkeligheten motsatt- det går bra med de fleste! De som opplever problemer har kanskje behov for å dele det her inne, og da blir det en overvekt av slike innlegg.

Jeg heller litt mot at man kanskje ikke burde være her inne så mye før 2 trimester...

Skrevet

Her er jeg helt enig!

For hva skal man skrive om når alt er bra,ikke sant? :)

Skrevet

Nei det er sant det :)

Gleder meg hvertfall veldig , og håper det står bra til der nede hos Knøttet :)

Skrevet

Huff! Har det helt likt, og jeg er 3 gangs gravid og har aldri mistet... (uke 5?/6) Tror med andre ord at det er veldig vanlig.

Mitt motto er: (prøver å tenke sånn) Ingen vits å ta sorgene på forskudd. I verste fall får du de to ganger og i beste fall har du kastet bort verdifull tid med unødvendige bekymringer. Er ingenting vi kan gjøre uansett:)

Lykke tiL uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...