hehs Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 hei vi søker en snill, voksen dagmamma i en periode frem til sommeren når barnehagen starter, det vil variere på hvor mye det vil være behov for, så er intressert i noen som kan ta henne noen dager i uken, og evt noen halve dager/timesbasis, kan bli behov for større plass etterhvert, hun er straks 11 mnd gammel. kontakt [email protected]
megvel Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Hei. Jeg skal starte opp som dagmamma 22 februar. Jeg er 35 år, 3 barn og hjelpepleier av yrke. Jeg vil bruke mer tid sammen med barna mine så derfor har jeg valgt å være dagmamma en stund. Jeg bor på Larkollen, like ved Støtvig hotel. =) Hilsen Kathrin
natalie tangen Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Hei ! Jeg ser at du trenger dagmamma noen dager i uken for datteren din. Jeg jobber litt i barnehage for tiden, men jeg kunne godt tenke meg å være dagmamma noen dager i uken. Jeg har veldig god erfaring med barn. Jeg har to yngre søsken som jeg hjelper mye til med. Jeg sitter også en del barnevakt på kvelden og i helgene. Jeg fyller 17 i år og jeg bor i et veldig fin nabolag. Vi har en fin hage og det er veldig barnevennelig ute som inne ettersom jeg har to yngre søsken. Jeg har attest fra barnehagen jeg jobber i om du vil se den. Jeg har fått veldig gode tilbake meldinger fra barnehagen for jobben jeg gjør der. Håper jeg kan være til hjelp, mitt mobil nummer er: 45064547 Mvh Natalie Tangen
Spireline Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Hei! Ser dette er en stund siden. Men vi er ganske desperate her. Vi holder på å flytte til Larkollen i denne stund. Og har fortsatt ikke fått barnehageplasser til de to jentene våre. Den minste er født i februar 09, den eldste derimot er født i januar 05. Så hun burde vel strengt tatt være i barnehagen, men når Rygge kommune ikke kan spa frem noen plasser så må man bare. Er du ledig????? Trenger svar fort! Hilsen Ragnhild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå