Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

vi søker en snill, voksen dagmamma i en periode frem til sommeren når barnehagen starter, det vil variere på hvor mye det vil være behov for, så er intressert i noen som kan ta henne noen dager i uken, og evt noen halve dager/timesbasis, kan bli behov for større plass etterhvert, hun er straks 11 mnd gammel.

kontakt [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141417603-trenger-dagmamma-i-mossrygge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg skal starte opp som dagmamma 22 februar. Jeg er 35 år, 3 barn og hjelpepleier av yrke. Jeg vil bruke mer tid sammen med barna mine så derfor har jeg valgt å være dagmamma en stund.

Jeg bor på Larkollen, like ved Støtvig hotel. =)

Hilsen Kathrin

• 1 måned senere...

Hei !

Jeg ser at du trenger dagmamma noen dager i uken for datteren din. Jeg jobber litt i barnehage for tiden, men jeg kunne godt tenke meg å være dagmamma noen dager i uken. Jeg har veldig god erfaring med barn. Jeg har to yngre søsken som jeg hjelper mye til med. Jeg sitter også en del barnevakt på kvelden og i helgene. Jeg fyller 17 i år og jeg bor i et veldig fin nabolag. Vi har en fin hage og det er veldig barnevennelig ute som inne ettersom jeg har to yngre søsken. Jeg har attest fra barnehagen jeg jobber i om du vil se den. Jeg har fått veldig gode tilbake meldinger fra barnehagen for jobben jeg gjør der.

Håper jeg kan være til hjelp, mitt mobil nummer er: 45064547

Mvh Natalie Tangen

• 4 måneder senere...

Hei!

Ser dette er en stund siden. Men vi er ganske desperate her. Vi holder på å flytte til Larkollen i denne stund. Og har fortsatt ikke fått barnehageplasser til de to jentene våre. Den minste er født i februar 09, den eldste derimot er født i januar 05. Så hun burde vel strengt tatt være i barnehagen, men når Rygge kommune ikke kan spa frem noen plasser så må man bare. Er du ledig????? Trenger svar fort!

Hilsen Ragnhild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...