Gå til innhold

noen flere som ikke har symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat fått en pos test, og ingen symptomer, litt trøttere, men det kan være at jeg er sliten...husker ikke sist når symptomene ko, men mener de kom ganske sjapt etter pos test...

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) jeg testet positivt på søndag,og kan ikke si at jeg har noe særlig symptomer..har kanskje hatt litt ømme pupper innimellom,men tror ikke jeg ville lagt merke til det hvis jeg ikke visste jeg var gravid..har liksom glemt hvor mye symptomer jeg hadde så tidlig sist,eneste jeg husker er at jeg ble kvalm i uke 6,håper jeg slipper å få det like ille som sist..

Skrevet

Lite symptomer her også.

Bortsett fra at jeg er trøtt og litt små kvalm

Skrevet

fikk vite på torsdag at jeg er gravid..å har ikke no særlig symptomer jeg heller...litt ubehag nede i magen..ellers ingen ting..blir fort slitn eneste..

mn skal vel ikke klager over det :P

Skrevet

takk for svar jenter:)

det har ikke helt gått opp for meg det her enda, er i en rar tåke...hehe...de kommer nok tidsnok disse symptomene, men skulle gjerne hatt noen flere så jeg kjente på kroppen min at jeg er gravid...jaja...

Skrevet

Jeg har hatt veldig oppblåst mage , men den er litt mindre nå .. Så har jeg litt ømme pupper og er litt småkvalm av og til .. Merker mest til at jeg er trøtt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...