Kosel Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det, evt hvor mye det koster. Så noen i bhg har hatt slike røde "jul i svingen" ski som så kjempe fine ut. Noen som kan hjelpe meg?
mettemor :) Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Har hatt disse til datteren vår, og de har vært kjempekjekke! Kjøpte de på en eller annen sportsbutikk sist jul i svingen gikk som julekalender for 3 (?) år siden, så spørs om de selges lengre... godt mulig du kan få tak i noe tilsvarende da.
Kosel Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 husker du ca hvor mye de kostet?? - jeg mener jeg så de tidligere i vinter, men husker selvfølgelig ikke hvor.. hehe
mettemor :) Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Husker ikke prisen, men tror ikke den var avskrekkende. Spesielt siden du slipper å kjøpe egne skisko. Hvis de finnes i salg enda bør du jo kunne få en god pris nå siden alt av typiske julekalendereffekter som regel selges ut på januarsalg
silkeføre Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Vi kjøpte Åsnes Snømann-ski med borrelåsbindinger i fjor vinter. På tilbud til 399,- på XXL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå