Gå til innhold

Dusjer/bader du/dere sammen med barna deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

ja vi kan dusje sammen. Hun er 2 år.

Skrevet

Ja, det gjør både jeg og mannen. De er 1 og 4år gamle.

Skrevet

6-åringen vil dusje alene eller med lillesöster. Lillesöster på 3 år vil ofte dusje med en av oss foreldrene og da får hun det.

Skrevet

Ja, vi dusjer sammen, hun er 3 år

Annonse

Skrevet

jepp, han er ni måneder :-O

Skrevet

Dusjer med han, er 6 mnd. Begge gjør det

Skrevet

jepp, 4-åringen (gutt) dusjer med meg (mor) titt og ofte, eller så bader han med lillesøster :)

Men tvert han viser interesse/nysgjerrighet som blir ubehagelig for noen av oss, slutter vi. Men det gjelder vel de fleste "normale" foreldre regner jeg med :)

Skrevet

Min datter og jeg tar av og til et bad sammen. Hun er snart 11 år.

Skrevet

Har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det.

Skrevet

Ja, både mannen min og jeg dusjer med dem en gang i blant - hvis de skal vaske håret, f.eks. Eldstedattera er 7.

Nakenhet er naturlig! Her inne er det mye nakenhysteri, synes jeg. Hvis det er gjengs holdning blant dagens mødre at man skal "skåne" barna sine for sine foreldres kropper, skjønner jeg mer av det at ungdomsskoleelevene nå nekter å dusje naken etter gymmen.

Annonse

Skrevet

Ja det gjør vi, dattera vår er 8. Hun har i det siste gitt beskjed til pappaen at han får ta på seg en truse når de skal dusje, for "guttetisser er stygge", he he, men hun vil gjerne dusje med ham av og til likevel, så han tar på seg truse og de dusjer og hyler og har det gøy! Meg dusjer hun fortsatt sammen med uten at hun har bedt meg kle på meg, er vel naturlig siden jeg er dame og hun jente? Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette skal være greit, det er jo bare en naken kropp, som både hun og vi ser mye av i garderober i svømmehallen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...