Gå til innhold

NRK-lisens

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

INGEN som innrømmer at de ser på krinken, annet enn meg og tre andre særinger på nett.

Hvorfor skal jeg betale lisens for en kanal jeg aldri ser på, er en slager både her inne og på andre nettforum.

Men å samle bøtter med desperate mødre på nett fordi et døllete barneprogram på den kanalen ingen ser på blir borte går lett. Aner jeg en viss løgn her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe annet. Det er BARNA som ser, det skal ikke de voksne betale for vettu.

(jepp - fikk den servert i en diskusjon om denne grusomme lisensen)

Skrevet

Jeg innrømmer glatt at både jeg og ungene ser masse på nrk, selv om drømmehagen ikke er noe stort savn. MEN er det sånn å forstå at lisensen skulle vært betalt nå i disse dager? Har ikke fått noen regning, nemlig... har jo alltid fått det før?

Skrevet

Kvitt deg med tv'n og lisensen går ut døren den og :-)

Skrevet

Akkurat nå har jeg ikke tv, men jeg hører mye på NRK radio og jeg er stoooor fan av reklame-fri radio som har flere enn 4 cd-plater som går på sirk.

Men da jeg hadde tv så jeg mest på NRK. Og jeg synes alltid det er litt snodig at "ingen" ser NRK, men likevel så er det stort sett alltid NRK-programmer som topper listene over "mest sette programmer".

Skrevet

Jeg betaler min lisens med glede.

Når det er sagt er engasjementet i forhold til Drømmehagen det flaueste jeg har sett på det jeg kan huske.

Skrevet

PS: Jeg er forresten med i sånn Facebookgruppe for særinger som betaler lisensen med glede. Hvem er sistemann?

Skrevet

hehe.. det er jeg også mom2two. jeg er med i ikke mindre en 3 grupper som er for nrk lisens.

syns det er flaut at så mange faktisk er i mot den

Skrevet

Hvem er så den siste? ;o)

Hehe..

Skrevet

Haha jeg er også med i Vi som synes at NRK-lisensen er verdt hver eneste øre! og denne:JA til høy bensinpris, innvandring, bistand, nrk-lisens og høy skatt!

Skrevet

Hva med all den skjulte reklamen som NRK har.

Som ikke er så godt skjult likevell!

Jeg ser enkelte program på NRK, men de er som regel både sponset og betalt av flere andre som det blir reklamert for både før under og etter!

Skrevet

Noe spesielt fan av nrk lissensen er jeg ikke, og det ble vel ikke akkurat bedre da de flyttet barnetv til en annen kanal i hverdagene. Vi har ikke nrksuper og må da betale mere hvis vi ønsker å ha det. Har prøvd å se litt på internett, men trur linjen eller datan er litt for dårlig for det hakker veldig mye.

Syns det er litt kjipt at jeg må betale en nrklissens når jeg ikke får med barnetv på kjøpet;P

Men velsa er veldig gla i å lese på kveldene, så noe godt kommer det vel sikkert ut av at de flyttet barnetv til en annen kanal^^

Gjest irismor
Skrevet

Ingen fan av NRK, sjelden jeg ser på den kanalen. Men søta er fan av NRK-super og gubben av sport så tv`n står og durer på NRK i ny og ne.

Men betaler min lisens og tenker ikke noe mer over det.

Men naboene er nok ikke så glad i meg. For et par år siden var det kontroll og de ringte på hos oss og jeg slapp de inn (blokk). Da var det 2 naboer som ble fersket.

NRK-lisens er et onde akkurat som boimavgift og årsavgift. Man slipper ikke unna.

Skrevet

Nei sant som du sier man slipper bare ikke unna, like greit å bare betale. Men jeg syns faktisk det er litt dårlig at ikke alle får alle nrk kanalene når man betaler nrk lisens :S Jeg vil å ha nrk super uten å måtte kjøpe en tillegspakke

Gjest irismor
Skrevet

Det er jeg helt enig i. Betaler man lisens burde alle 3 NRK.kanalene være tilgjengelige. Hvis ikke så betaler man for et produkt man ikke får.

Skrevet

Hahaha! Jeg ser nrk og eeelsker den kanalen. Drømmehagen derimot, har jeg ingen referanser til, og om piraten skulle bli hekta av den finnes den jo på dvd. Ser ikke problemet jeg heller!

Skrevet

Er ihuga NRK-fan!

Da vi bodde i New York så vi masse på nett-NRK. Helt gratis, ingen reklame og det meste som er sendt på kanalen i manns minne finnes der.

Ingen andre kanaler man kan si det om! 50 år med programmer som trøster en stakkars nordmann i utlandet når avstanden over dammen blir for stor.

Jeg betaler min lisens med et smil :-)

Skrevet

Elsker NRK og betaler lisens med glede. En sann lykke å slippe reklame. Kvalitetsdrama, ordentlige nyheter, masse spennenede program på nrk2 og nrk3, flott barne-tv - og fantastiske sportssendinger fra store mesterskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...