Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Ganske mye sjeldnere enn før vi fikk andremann :-) Må innrømme at det blir mest til familie nå for tida, kanskje en gang i uka omtrent. Men treffer venner på trilleturer osv. Og merker at det blir til at vi treffer venner oftere i sommerhalvåret (griller osv, er mer ute)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 kanskje to-tre ganger i måneden i snitt. Noen perioder mer andre mindre...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Familie minst en gang i uken, venner (med eller uten barn) et par ganger i uka. Mye med venner i helgene på dagtid og familie på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Hittil i februar har jeg vært to ganger hos brodern og en gang hos naboene.. Er ikke noe besøksdyr, syns det er deilig å være hjemme etter jobb og bare slappe av. Når jeg har fri i helgene er jeg litt mer sosial.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Veldig sjeldent. Besøker av div grunner aldri familien min. Er kanskje på besøk en gang i mnd, eller om det er noe spes. Ellers, så er jeg aldri hos venner. Nærmeste vennene mine bor langt unna, og de som er i nærheten er mer bekjente, og jeg er usosial. Litt frivillig og litt ufrivillig.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Prøver å besøke enten mamma og brødrene mine som bor hjemme enda eller svigers en gang i løpet av uka.. bestevenninna mi kanskje hver 3 uke.. Ellers går jeg ikke så langt..burde vært flinkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå