Gå til innhold

Noen som har prøvd Botox eller Restylane ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil prøve dette på "sinterynken" i pannen (mellom øynene)

Noen som vil fortelle meg sine erfaringer, er det verdt pengene?

Tusen takk til den som svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg dytter denne, for jeg vil også bli kvitt sinnarynken min. Hadde jeg bare ikke vært så pyse for alt som har med nåler og fremmede stoffer å gjøre. Men jeg vurderer saken!

Skrevet

sjekk ut www.restylane.blogg.no

Skrevet

Jeg har prøvd begge deler, og var kjempefornøyd.

Tok sinterynken i pannen og hele ansiktet dro seg oppover. Tok også restylane rundt munnen (ikke i lepper) og rynkene mine ble borte med en gang.

Har en kollega som tok i leppene og det såg helt idiotisk ut. Jeg trudde hun hadde begynt med snus.

Nå har jeg alltid tatt godt vare på huden min. Men ingen tvil om at jeg såg mye yngre ut. Dessuten holdt effekten seg veldig lenge.

Botox skal jo også kunne hjelpe mot hodepine.

Ulempen syns jeg er prisen. Kanskje 8000 to ganger i året for å beholde det gode resultatet. Men tror nok jeg kommer gjenta dette til sommeren.

Bruker heller litt penger på dette innimellom enn masse penger på hudkremer som ikke virker.

Kan nevne som en bivirkning at restylane rundt munnen tok en del tid før hevelsen gikk ned. Kanskje en uke eller to. Botox virket uproblematisk.

Skrevet

Kan du utdype "hele ansiktet dro seg oppover"? Jeg mener; rent fysisk, eller så det bare sånn ut da du tok sinnarynken?

Skrevet

Kan kanskje si det sånn at jeg såg mye mer våken ut. Pannen ble helt glatt og øynene åpnet seg mer. Ble rett og slett mer spenst i ansiktet fra nese og opp. Fikk heller ingen merker etter Botox og det var ikke smertefullt. Restylane kjente jeg bedre. Det svei, men gikk veldig fort over.

Følte heller ikke at mimikken ble borte slik som jeg av og til har sett at det har blitt hevdet.

Skrevet

Tok du bare mellom brynene, eller de horisontale linjene i panna også?

Og når man tar på "botoxstedet", er man da lam i selve huden?

Takk for svar.

Skrevet

Jeg tok først mellom brynene, og deretter resten av det som var i sprøyten

på de horisontale linjene i pannen. Du betaler for antall ml i sprøyta.

Så var et poeng å bruke opp alt. Jeg hadde følelse i huden. Skulle ønske du kunne fått se bilde, for det trøtte trynet jeg hadde før ble veldig forandret. Alt ble heist opp. Men vet ikke om det er mange useriøse aktører på markedet. Hun jeg gikk til var kjempeflink iallfall. Betalte 3000 for pannen og sinterynken. Hadde jeg skulle tatt på et område til hadde det blitt halv pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...